Adele a spus adevărul! Ce dietă a urmat ca să slăbească atât de mult

Deși nu a avut niciodată un corp de top-model, Adele s-a impus pe piața muzicală prin vocea ei specială. La doar 30 de ani, părea că le-a bifat pe toate și că este o femeie împlinită: un soți care o iubește, copii și o carieră de la care nu mai avea să aștepte în plus.

Doar că la începutul lunii septembrie, o veste a căzut ca un trăznet în showbiz-ul internațional. Adele divorțează de soțul ei, Simon Konecki, care era căsătorită de trei ani, dar cu care avea o relație încă din 2011. Despărțirea a marcat-o enorm și a decis să facă o schimbare radicală în viața ei. Așa că a decis că acum este momentul să slăbească, iar în două luni a afișat o silueta demină de invidiat.

Secretul artistei se pare că este Reformer Pilates, unde s-a înscris împreună cu prietena ei, Ayda Field. Probabil că și tristețea i-a tăiat pofta de mâncare și astfel a slăbit 6 kilograme într-un timp record.

„Adele încearcă să rămână optimistă și să fie o mamă bună pentru fiul ei, Angelo. Îi place să meargă la sala fiindcă a găsit niste exerciții care i se potrivesc. Nu merge să slăbeasca, dar pierderea kilogramelor în plus e un bonus”, ar dezvăluit o sursă din anturajul ei pentru publicația The Sun.

Dieta Sirtfood, urmată de Adele

Pe lângă Reformer Pilates, Adele a urmat și dieta Sirtfood, creată de Aidan Goggins și Glen Interlagen. Aceasta include porții moderate de vin și ciocolată.

Creatorii dietei insistă pe alimentele care ajută la pierderea în greutate, care intensifică arderile metabolice și încetinesc îmbătrânirea organismului. Secretul este dieta cu proteine. Alimentele bogate în proteine reglează metabolismul, topesc grăsimile, întăresc mușchiul și celulele.

Caloriile se numără doar în primele 7 zile, pentru a intensifica procesul de ardere a grăsimilor, conform miridei.com.

În primele 3 zile, se mănâncă doar 1000 de calorii pe zi. În prima săptămână, poți pierde 2 kilograme, apoi câte 1 kilogram pe săptămână. Nu este o dietă elaborată, trebuie să mănânci moderat și fără fast-food.

Exemple de gustări:

Cocteil de varză, pătrunjel, țelină și mere.
Baton de nuci și curmale.
Salată din banană, afine și smochine.
Ciocolată neagră cu 85% cacao.
Micul dejun (variante):

Iaurt cu căpșuni și alune de pădure.
Fulgi din hrișcă cu nuci și merișoare.
Clătite din făină de hrișcă și sirop de curmale.
Prânzul (variante):

– Piept de pui la grătar cu pătrunjel și andive.

– Mâncărică de linte și hrișcă.

– Friptură înăbușită în vin roșu, cu ceapă roșie.

Cina (variante):

Salată cu piept de curcan la grătar, țelină, alune de pădure, smochine, mere și iaurt.
Sendviș cu somon, rucola și capere.
Paste de hrișcă, plus legume.
Trebuie incluse în dietă:

Legumele: varză, țelină, rucola, cicoare, ceapă roșie.
Produsele din soia.
Fructele: De pădure, căpșunile, citricele, merele, smochinele.
Gustările: alune, nuci, ciocolată neagră, cu peste 85% cacao.
Condimente: turmeric, ardei, pătrunjel, capere, măsline, sos de soia, ulei de măsline.
Băuturi: cafea, ceai verde, vin roșu.

Citește și:

Loading...

Revista Presei