Adevărul despre mâncarea de urzici. Ce produc în corp 100 de grame de urzici

urzici_87586300

A venit sezonul urzicilor. Iarba de leac, așa cum o numesc medicii a apărut pe câmpii și în piețele țăranilor. Acum, o puteam cumpăra pentru a face o mâncare gustoasă și sănătoasă?

Totuși, cât este de sănătoasă?

Un cunoscut medic nutriționist a explicat ce efecte are asupra organismului nostru 100 de grame de urzici. Se pare cĂ această cantitate este echivalentul a 100 de grame de friptură.

Mihaela Bilic precizează că urzicile au foarte multe proteine și conțin 8 din cei 9 aminoacizi esențiali.

”100g mâncare de urzici înseamnă o friptură🤓🌱🥩
Americanii laudă spanacul drept aliment antianemie, pentru că nu au aflat ce valoroase sunt urzicile😳😝 Și nu doar pentru conținutul de fier, ci mai ales pentru proteine.

Da, ați auzit bine: deși sunt niște frunze, 40% din greutatea uscată a urzicilor este reprezentată de proteine🤩 Urzicile au mai multe proteine decât soia și, chiar dacă sunt proteine vegetale, conțin 8 din cei 9 aminoacizi esențiali.”, a scris vedeta pe Instagram.

Iarba de leac

Bilic spune că mâncarea de urzici face minuni pentru sănătate.

”Nu degeaba numim urzicile un tonic de primăvară, cu 100g mâncare de urzici primim proteine cat dintr-o friptură și acoperim 100% din doza zilnică de calciu și fier, de 4 ori doza de vit. C și de 6 ori doza de vit. A (betacaroten)🥳 Se spune că putem alunga toate bolile cu 3 porții de urzici, deci profitați!!

Se știe despre urzici că sunt antianemice, imuno-stimulante, alcalinizante (au mult potasiu), anti-inflamatorii și cu acțiune diuretică. Mai rămâne să aflăm că distruge și virusul gripal și le ridicăm la rang de iarbă de leac😂😂🤗”, a postat Bilic.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

Tips&[email protected] 100g mâncare de urzici înseamnă o friptură🤓🌱🥩 Americanii laudă spanacul drept aliment antianemie, pentru că nu au aflat ce valoroase sunt urzicile😳😝 Și nu doar pentru conținutul de fier, ci mai ales pentru proteine. Da, ați auzit bine: deși sunt niște frunze, 40% din greutatea uscată a urzicilor este reprezentată de proteine🤩 Urzicile au mai multe proteine decât soia și, chiar dacă sunt proteine vegetale, conțin 8 din cei 9 aminoacizi esențiali.  Nu degeaba numim urzicile un tonic de primăvară, cu 100g mâncare de urzici primim proteine cat dintr-o friptură și acoperim 100% din doza zilnică de calciu și fier, de 4 ori doza de vit. C și de 6 ori doza de vit. A (betacaroten)🥳 Se spune că putem alunga toate bolile cu 3 porții de urzici, deci profitați!! Se știe despre urzici că sunt antianemice, imuno-stimulante, alcalinizante (au mult potasiu), anti-inflamatorii și cu acțiune diuretică. Mai rămâne să aflăm că distruge și virusul gripal și le ridicăm la rang de iarbă de leac😂😂🤗

O postare distribuită de Mihaela Bilic (@doctorbilic) pe

Ce boli vindecă urzicile

Urzicile au și puteri videcătoare. Acestea sunt recomandate în tratarea mai multor afecţiuni, printre care astenia de primăvară, bolile reumatice sau hipertensiunea arterială.

Pe lângă acestea, urzicile vă vor feri de alergii. Ceaiul de urzică ușurează respirația.

Revista Presei