Ai o criză de furie? Scapă de ea în câteva minute. Ce trebuie să faci

nervi

Stresul, nervii sau furia sunt stările de spirit care ne iau prin surprindere atunci când ne așteptăm mai puțin. Uneori se întâmplă la job, alte ori în spațiul public, iar de cele mai multe ori când suntem în propria locuință.

În momentul în care simți că îți crește tensiunea și că o situație îți crează sentimentul de furie, nu trebuie să reacționezi brutal. Există câteva ponturi pe care le poți folosi pentru a te elibera de această stare în câteva minute.

  1. Folosește guma de mestecat

Probabil ai mai auzit până acum de acest lucru. Însă ce nu știai este că s-a dovedit ștințiific faptul că guma de mestecat de poate ajuta în momentul în care simți că ai nervi. Prin mestecare, mușchii feței și ai corpului eliberează lent tensiunea pe care ai acumulat-o.

2. Mănâncă ceva crocant

Nu este vorba despre mâncatul pe sistem nervos, ci doar despre un moment. Există persoane în cazul cărora sunetul produs de mestecatul unui produs crocant ajută la eliberarea gândurilor și a tensiunii din organism. De asemenea, tensiunea din maxilar va fi relaxată.

3. Folosește-ți degetul mare

Deși sună ciudat, studiile au dovedit faptul că momentul în care simți că te enervezi, trebuie să sufli spre degetul mare. Acest deget are propriul puls, iar prin suflarea lui ritmul cardiat cauzat de starea de agitație va fi încetinit.

4. Fă mișcare

Se cunosc destul de bine beneficiile mișcării asupra creierului și a corpului. Fie că e vorba despre un alergat, puțină gimastică sau o plimbare cu bicicleta, în momentul în care depui efort, corpul tău începe să producă endorfine, cunoscute şi sub numele de hormonii fericirii. Astfel, te vei elibera garantat de starea de tensiune acumulată.

Revista Presei