Alertă! Aceste medicamente provoacă orbirea. Care sunt pastilele cu cel mai mare risc?

Știm cu toții că toate medicamentele au și efecte secundare. Astfel, medicul Monica Pop trage un semnal de alarmă puternic pentru cei care au luat sau iau aceste pastile.

Este vorba despre faimoasele anticoncepționale. Potrivit medicului, acestea provoacă orbirea.

”Singurii care le recomandă în continuare sunt ginecologii, fără a lua în calcul că riscul de accidente cerebrale e foarte mare atât în cazul persoanelor cu probleme vasculare, tromboze, cât și în cazul femeilor sănătoase. Din 100 de femei, cinci pot experimenta aceste efecte.”, avertizează oftalmologul.

De asemenea, Viagra, antidepresivele și somniferele, cele care tratează ulcerul și toate medicamentele ce provoacă uscăciunea gurii care cresc presiunea intraoculară.

”Acestea din urmă conțin atropină și beladonă, contraindicate în glaucom. Acum câțiva ani, într-o singură noapte, mi-au venit șapte pacienți cu pupilele dilatate și vedere proastă. Nu luaseră niciun medicament, nu sufereau de nicio boală. Toți mâncaseră un anumit tip de halva cu beladonă.”, a explicat Monica Pop.

Citește și:

Loading...

Revista Presei