Alimentul care îngrașă cel mai mult! Îl folosim în dietele pentru slăbit. Un nutriționist avertizează

de: Ana Toma
29 iul. 2020
Alimentul care îngrașă cel mai mult! Îl folosim în dietele pentru slăbit. Un nutriționist avertizează

Alimentul pe care toți îl folosim în dietele de slăbit și pe care ne bazăm cel mai mult atunci când vrem o masă sănătoasă poate fi un real pericol pentru silueta noastră. Nutriționistul Mihaela Bilic avertizează. Greșeala pe care toți o facem când îl preparăm. 

Puțini știu că atunci când nu este preparată corspunzător, salata boate deveni o adevărată bombă calorică. Ingredientul care transformă o salată de slăbit într-un aliment bogat în calorii este uleiul. Indiferent de tipul folosit, acesta conţine foarte multe calorii, iar acest lucru nu va fi benefic în dietele de slăbit.

„Fiecare lingură de ulei înseamnă 100 de calorii”, atrage atenţia medicul nutriţionist Mihaela Bilic, care susține că nu este indicat să turnăm ulei cu sticla la salată, char dacă noi credem că punem puţin.

Nutriționistul ne dă și soluția. Potrivit acesteia, cel mai corect este să folosim un spray cu ulei, să pulverizăm un puf şi, atunci, totul este sub control. Un puf înseamnă 30 de calorii.

Un alt lucru important de știut este faptul că o lingură de ulei are 100 de calorii, iar la o salată, în funcţie de mărimea acesteia, oamenii obişnuiesc să pună 3-5 linguri de ulei. Asta înseamnă 500 de calorii numai la o salată pe care noi o considerăm benefică în lupta cu kilogramele acumulate.

„Şi, pe urmă, femeile se miră şi spun că ele au mâncat salată cu piept de pui şi nu au slăbit. Dar dacă au pus 3-5 linguri de ulei în salată, nu e bine. Astfel de mici improvizaţii ne blocheată rezultatele la dietă”, a atenţionat medicul Mihaela Bilic, pentru Antena3.ro.

Cum preparăm corect salata

Potrivit nutriționistului, doza zilnică de ulei de care corpul nostru are nevoie este de 1-2 linguri pe zi. Dacă trecem de această cantitate, nu trebuie să ne așteptăm la pierderea kilogramelor acumulate.

De asemenea, Mihaela Bilic mai subliniează pericolul pe care iaurturile cu fructe le au asupra siluetei noastre. Deși sunt privite ca un aliment sănătos, din cauza zahărului adăugat, ele pot ajunge la caloriile unui desert.

Acelaşi lucru este valabil și în cazul biscuiţilor sau dulciurilor „fără zahăr”. Chiar dacă nu conțin zahăr, ele sunt bogate în calorii și ne pot bloca în mare măsura dieta.