Antena 1 a dat super lovitura! 400.000 de euro de la Vulpița și Viorel

În contextul în care toată lumea vorbește despre show-ul mediatic de la Acces Direct, care îi are ca protagoniști pe Vulpița și Viorel, paginademedia.ro a calculat ce înseamnă această emisiuni, în termeni financiari, pentru Antena 1. 

Emisiunile Acces Direct în care a fost abordat și subiectul soților Stegaru – Viorel și „Vulpița” Veronica au atras pentru antena 1 publicitate între 350.000 și 450.000 de euro.

Estimările Paginademedia.ro au luat în calcul edițiile Acces Direct începând din 13 ianuarie, când a fost primul episod.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis amendarea postului Antena 1 cu 100.000 de lei pentru abateri de la prevederi privind protecţia minorilor în emisiunea ”Acces direct”.

CNA a analizat în şedinţa de marţi rapoartele de monitorizare întocmite de direcţia de specialitate, ca urmare a numărului mare de reclamaţii primite la Consiliu pentru modul în care Antena 1 a prezentat „serialul Vulpiţa” în cadrul emisiunii „Acces direct”.

Monitorizarea a cuprins 17 ediţii ale emisiunii, difuzate în perioada 13 ianuarie – 6 februarie, la care au participat ca invitaţi Veronica, zisă Vulpiţa, şi Viorel Stegaru din judeţul Vaslui, potrivit unui comunicat al CNA.

Peste 2,2 milioane de români s-au uitat la Vulpița

Cea mai urmărită a fost ediția de vineri, 7 februarie, care a adunat în fața micilor ecrane 2.240.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție când, la ora 18:50, 3.028.000 de telespectatori din toată țara urmăreau emisiunea prezentată de Mirela Vaida.

Astfel, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în perioada 3-7 februarie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 5,7 puncte de rating și 25,2% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 4,7 puncte de rating și 21% cota de piață și de Kanal D, cu 2,3 puncte de rating și 10,2% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la orașe, Antena 1 situându-se pe primul loc, cu o audiență medie 8,6 puncte de rating și 24,5% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,4 puncte de rating și 18,2% cota de piață și Kanal D, cu 2,8 puncte de rating și 8% cota de piață.

“Pentru a treia săptămână consecutiv, lideri de piață! Telespectatorii ne așteaptă cu sufletul la gură, mai ales că de vreo lună, personajele Veronica și Viorel au magnetizat publicul într-un mod cu totul neașteptat. Totul a pornit de la o acuzație falsă de viol și s-a transformat în cea mai siropoasă telenovelă: sută la sută reală, cu personaje autentice, cu povești care există în viața reală, cu viața oamenilor din mediul rural și nevoile ei majore: nevoia de educație, de afecțiune în sânul familiei, nevoia unui loc de muncă.

Povestea este tristă, în esență. Și este povestea tristă a foarte multor români. Dar micile picanterii, descoperiri de situație, autenticitatea acestor personaje te lasă fără replică. Vă mulțumim fiecărui telespectator în parte”, spune Mirela Vaida, prezentatoarea emisiunii.

Revista Presei