Anunț pentru toți românii care au cont la BCR! Banca schimbă totul începând cu 19 octombrie. Cum veți putea avea acces la bani

bcr

Pandemia obligă toate instituțiile să facă schimbări, iar băncile nu puteau face excepție. Banca Comercială Română (BCR) este prima care anunță un nou mod de funcționare la nivelul întregului teritoriu, începând cu 19 octombrie.

Clienţii nu vor mai putea intra în bancă decât în baza unei programări telefonice. Anunțul a fost făcut prin intermediul unui comunicat de presă. Cei care au conturi pot avea acces la bani prin intermediul internet banking sau la bancomate, dar dacă vor să meargă la bancă, atunci trebuie să urmeze pașii indicați.

Decizia BCR vine ca urmare a unui proiect pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care a avut un impact pozitiv

Programul care a fost testat a avut încă de la început roul de a schimba modul de funcționare a băncii, care dorește creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

De ce a luat BCR decizia de a schimba modul de funcționare acum

„Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice. Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare”, a transmis Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Aceasta a precizat că deși măsura este unică în sistemul bancar din România, ea și-a dovedit deja eficiența în alte industrii, cum ar fi cazul medicinei, dar și în cazul a numeroase servicii din multiple domenii.

„Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată”, a continuat Dima.

Dana Dima a transmis că BCR încurajează clienţii să apeleze la noul serviciu de programare pentru că îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 428 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori.

Revista Presei