Audi sparge piața din România! Modelul așteptat de toți șoferii: Cum arată și cât costă

Q5-TFSI-e-vedere-fata

Cei de la Audi vor să dea lovitura pe piața din România în anul 2020! Au lansat modelul așteptat de toți șoferii. S-a aflat cum arată și cât costă.

Audi dă lovitura în România

Cei de la Audi vor să cucerească piața din România cu șase modele hibrid plug-in. Primul din această serie este Audi Q5 TFSI. Vorbim despre un model cu motor pe combustie și unul electric ce oferă o autonomie de 40 de kilometri.

S-a aflat și care sunt versiuile disponibile: Q5 55 TFSI e quattro și Q5 50 TFSI e quattro. Ambele vin echipate cu motoare termice 2.0 TFSI.

Varianta 50 TFSI e quattro generează 299 CP, iar 55 TFSI e quattro 367CP. Versiunea Q5 55 TFSI e accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 5,3 secunde, în timp ce 50 TFSI e quattro are nevoie de 6,1 secunde pentru aceeași performanță.

Viteza maximă este de 239 km/h – în modul exclusiv electric limita de viteză este de 135 km/h, aproape de limita pentru condusul pe autostrăzi.Bateria litiu-ion montată în podea, în zona portbagajului, are o capacitate de stocare de 14,1 kWh și tensiune de 381 volți.

Cât va costa Audi Q5 TFSI e quattro în România

S-a aflat și care este prețul acestui model. Vorbim despre 56.928 euro (TVA inclus), iar pentru 55 TFSI e quattro de 65.863 euro (TVA inclus).

Lista de echipări standard este foarte generoasă incluzând faruri LED, scaune sport, control automat al sistemului de climatizare pentru trei zone, chei speciale, jantele de 18 inch.

Bancheta plus, o altă dotare standard, este divizată în trei segmente și poate fi glisată longitudinal, portbagajul putând fi extins de la capacitatea de bază de 550 litri, la 610 litri. Cu spătarul banchetei rabatat, volumul crește până la 1.550 de litri.

Cablul mod 3 pentru alimentare la stațiile publice, sistemul de încărcare cu cablu pentru prizele casnice sau cele industriale și unitatea de comandă fac parte din dotarea standard. La o stație de încărcare cu capacitate de 400 V/16 A încărcarea durează 2,5 ore. La o priză casnică de 230 V o baterie goală va fi încărcată complet pe timp de noapte în circa șapte ore, conform promotor.ro.

Revista Presei