Bosch și Continental își vor suspenda producția fabricilor din Europa

Furnizorii europeni încep să suspende producția, având în vederere că cererea din partea producătorilor auto scade datorită închiderii fabricilor, închideri cauzate de epidemia de coronavirus. La începutul acestei săptămâni, majoritatea furnizorilor au declarat că își vor ține fabricile deschise, dar și că vor păstra legătură cu clienții, și că vor lua măsuri suplimentare pentru a nu răspândi virusul.

Însă, miercuri după-amiază, Bosch și Continental, doi dintre cei mai mari furnizori din Europa, au afirmat că o parte sau chiar toată producția va fi suspendată temporar, având în vedere cererea scăzută, și faptul că sănătatea și siguranța angajaților trebuie respectată.

Bosch, companie cu sediul central la Stuttgart, în Germania, a afirmat că va suspenda activitatea fabricilor din Franța, Italia și Spania.

Continental, companie cu sediul la Hanovra, tot în Germania, a afirmat că va suspenda activitatea fabricilor, fără a da detalii despre data de la care decizia va intra în vigoare și fabricile implicate.

Plastic Omnium, companie ce produce panouri de plastic și sisteme de alimentare cu combustibil, a afirmat de asemenea că își va opri activitatea temporar. Producătorii de anvelope precum Pirelli și Michelin au suspendat temporar activitatea anumitor fabrici, la fel ca Brembo, o companie producătoare de frâne, din Italia.

Unii furnizori ar putea să își continue activitatea, însă la capacitate redusă, pentru piețe ce încă nu sunt afectate de restricțiile impuse de guverne, cu privire la transport și comerț. Se pare că producția auto din China va fi reluată.

Epidemia a produs anumite amânări în ceea ce privește întâlnirile anuale ale acționarilor. Schaeffler, producătorul de rulmenți, a afirmat miercuri că întâlnirea anuală de la Nuremberg, programată pentru 17 aprilie, va fi amânată.

Continental au amânat de asemenea adunarea acționarilor, ce a fost inițial programată pentru 30 aprilie.

Furnizorii mai mici și-au suspendat și ei activitatea. Actia, un furnizor francez cu 3800 de angajați ce produce plăci cu circuite pentru industria auto și a telecomunicațiilor, a afirmat că își va suspenda activitatea de la fabrica din apropierea orașului Toulouse, ce produce aproximativ 1 milion de plăci pe an.

MTA, un furnizor italian din orașul Codogno, centrul empidemiei din Italia, s-a numărat printre primele companii ce au dat alarma cu privire la efectele epidemiei asupra industriei auto.

Virusul a răpus un angajat al firmei, Umberto Falchetti, fiul în vârstă de 86 de ani al fondatorului companiei, ce avea funcția de președinte, pe care o ocupa de foarte mulți ani.

Loading...

Revista Presei