Care este cea mai sănătoasă legumă de pus în salate? Are o mulțime de beneficii și conține mai mult calciu ca laptele

salata
Photo by Louis Hansel @shotsoflouis on Unsplash

Vorbim astăzi despre o legumă care are atât de multe beneficii încât i-a luat prin surprindere chiar și pe vegetarieni. 

Varza Kale, căci despre ea este vorba, este un adevătrat cocktail de nutrienți, având un conținut ridicat de fibre, fier, vitaminele A și C și chiar calciu, pe care îl conține într-o proporție mai mare chiar și decât laptele.

Varza Kale. Cele mai importante beneficii: 

Are un conținut ridicat de fier

Pentru a funcționa în mod optim, organismul are nevoie de fier, care ajută la formarea hemoglobinei și a enzimelor, contribuind de asemenea la buna funcționare a ficatului.

Conținut ridicat de fibre

Într-o cană de varză Kale ai de fapt 36 de calorii, 5 g de fibre și 0 grame de grăsimi. COnținutul bogat de fibre din varza Kale ajută la o digestie sănătoasă, iar nutrienții, vitaminele, magneziul și acidul folic joacă un rol benefic pentru menținerea dietei echilibrate.

Efect antioxidant și antiinflamator

De asemenea, varza Kale are un conținut bogat de antioxidanți și antiinflamatori. Aceștia ajută organismul să se protejeze împotriva cancerului. Mai mult decât atât, conținutul bogat de omega 3, 10% din doza zilnică recomandată, ajută la prevenirea artritei, astmului și a dereglărilor sistemului imunitar.

Conținut bogat de vitamia A și C

Varza Kale este bogată în vitaminele A și C. Pe de-o parte, vitamina A sprijină organismul și-l menține sănătos, protejându-l de cancerele de la nivelul cavității orale. Vitamina C ajută la menținerea sănătoasă și echilibrată a metabolismului și a sistemului imunitar.

Varza Kale este mai bogată în calciu decât laptele

Aceasta are un continut de calciu chiar mai mare decât cel al laptelui, reusind astfel sa previna osteoporoza, menținând totodată sănătatea oaselor.

Revista Presei