Cea mai bună legumă în orice dietă! Te ajută să slăbești mult mai rapid. Conține peste 90% apă. Cum o consumi corect

legume

Lupta cu kilogramele în plus este una dificilă, însă dacă incluzi această legumă minune în dieta ta, lucrurile ar putea fi mult mai simple. Nutriționistul Mihaela Bilic ne spune cum o cunsumăm corect și ce beneficii are pentru organismul nostru.

Ciupercile sunt delicioase, iar în cazul în care nu știai până acum, sunt ideale într-o dietă atunci când sunt preparate corect. Ele conțin peste 90% apă și sunt sărace în calorii. De asemenea, ele conțin vitamina B, potasiu, dar și alte minerale, spune nutriționistul Mihaela Bilic.

„Știți vorba aceea care spune “crești ca o ciupercă după ploaie”? E similară cu modelul de creștere al lui Făt-Frumos, la fiecare 24 ore ciupercile chiar își dublează volumul😜

Indiferent de varietate și de felul în care le gătim, ciupercile aduc un plus de gust în orice preparat. Iar asta se datorează acidului glutamic, o formă naturală de monoglutamat de sodiu responsabilă pentru senzația de wow- curcubeu în cerul gurii🌈🤩😂
✅Plus-uri:
-produs eminamente dietetic, cu peste 90% apă, multe fibre și puține calorii (10cal/100g)
-bogate în minerale, mai ales potasiu (efect diuretic) și seleniu
-ciupercile au concentrația maximă de vitamine B din regnul vegetal- 100g acoperă 30-40% din doza zilnică de vit. B3 și B5”, scrie Mihaela Bilic pe instagram.

Cum consumi corect ciupercile

Dacă până acum te-ai obișnuit să le prăjești și să le speli, acum îți vei schima obiceiul. Mihaela Bilic susține că ciupercile absorb uleiul, așa că mare atenție la modul în care le preparați. De asemenea, ele nu trebuie spălate, ci doar curățate de coajă.

”‼️Minus-uri:
-deși se spune că sunt bogate în proteine, mai mult gustul ne duce cu gândul la carne- conțin 3-4% proteine, față de 20-24% în carne🤓
-pot da indigestie
🆗Porția corectă: cât și cum vă plac (inclusiv crude), cu condiția să fiți atenți la cantitatea de grăsime adăugată- ciupercile absorb uleiul precum un burete😱😋
P. S. Ciupercile nu se spală, e suficient să le curățați de coaja subțire care le acoperă”, mai scrie nutriționistul.

Revista Presei