Cea mai simplă rețetă de drojdie! O puteți face acasă cu 3 ingrediente pe care sigur le aveți în casă

drojdie

Încă de la începutul epidemiei de coronavirus, drojdia a fost la mare căutare, astfel că stocurile din magazine s-au epuizat imediat. Același lucru s-a întâmplat și cu făina, semn că românii s-au decis să gătească foarte multe produse făinoase acasă, implicit pâine, deși aceasta însă se găsește în magazine.

Deși producătorii susțin că au lucrat la capacitate maximă și că nu mărit prețul de producție, puțina drojdie care se mai găsea pe rafturile magazinelor avea prețuri astronomice. În acest context, puteți încerca să o preparați singuri acasă pentru că rețeta este una foarte simplă.

Aveți nevoie de 100 ml de bere, o linguriță de zahăr și o lingură de făină. Cele trei ingrediente se amestecă bine și se țin o noapte la temperatura camerei. Apoi o puteți folosi în scopul dorit.

Drojdia marca Pakmaya ar trebui să aibă același preț ca și până acum

Fabrica de drojdie Rompak Pașcani, care produce drojdie de panificație sub licența Pakmaya, a transmis românilor, prin intermediul unui comunicat de presă că nu a majorat prețul diferitelor sortimente de drojdie fabricate și că lucrează la capacitate maximă.

În ultima perioadă, însă au fost semnalate numeroase situații când produsele de larg consum din magazine au ajuns la rafturi cu prețuri mai mari decât la începutul declanșării epidemiei cu noul coronavirus. Scumpirea exagerată a acestor produse, printre care se numără și drojdia de consum casnic, se face independent de producător, acesta din urmă recomandând magazinelor să păstreze prețul la raft.

„Ca urmare a unor situații identificate personal de reprezentanții companiei, dar și de către consumatorii noștri, care ne-au trimis sesizări pe email sau rețelele de socializare, vrem să subliniem faptul că nu am majorat prețul la niciunul dintre produsele noastre, de la declanșarea acestei crize provocate de noul coronavirus. Perioada de instabilitate la nivel mondial se reflectă cu siguranță și asupra costurilor noastre.

În aceste momente, facem tot ceea ce este necesar pentru a asigura continuitatea activității, fără să ținem cont de aceste majorări. Prețurile noastre nu au suferit majorări în această perioadă și ne vom strădui să menținem această situație cât mai mult posibil. Scumpirile care pot fi observate în anumite magazine sunt strict rezultatul acțiunilor speculative ale unor comercianți”, afirmă Cristina Hanganu, directorul de vânzări al Pakmaya România.

Revista Presei