Cel mai bun mic dejun. Cum se prepară amestecul ideal de cereale. Este o rețetă minune

musli

Se spune că mic dejunul este cea mai importantă masă a zilei și, atunci, de ce să nu îi acorzi toată atenția pe care o merită? Citește rețeta noastră de musli de casă și oferă-le celor dragi doza zilnică de sănătate.

Ingrediente:

  1. Fulgi de cereale
  2. Semințe
  3. Nuci
  4. Fructe uscate

„Fulgii de cereale pot fi fulgi de: ovăz, grâu, secară, etc. Important este să alegeţi fulgi naturali, neîndulciţi, fără arome, fără adaosuri de nici un fel. În ceea ce privește semințele, este important ca acestea să fie crude pentru a ne bucura de toţi nutrienţii pe care îi conţin. Puteţi alege ce vă place: susan, susan negru, mac, in, cânepă, muguri de pin, seminţe de dovleac, de floarea soarelui, de chia, etc. La nuci se aplică aceeași condiție ca la semințe: Să fie crude.

Le puteţi pune întregi sau mărunţite: nuci româneşti, caju, pecan, nucă de cocos, alune de pădure, migdale, arahide, fistic şi orice altceva vă mai place. În ceea ce privește fructele uscate, este important să le acordați atenția cuvenită pentru că ele fac diferența între un musli anost și unul delicios. Puteţi pune: stafide, merişoare confiate, goji, curmale, caise, banane, papaya şi în general orice fruct deshidratat e bun de pus în amestecul ăsta. Dacă sunteţi la dietă, atenţie totuşi la cantităţi! Fructele deshidratate conţin în mod natural zahăr, e uşor să “scapi” un pic prea multe când sunt atât de bune,” noteaza bucate-aromate.ro.

Amestecați ingredientele, adăugați miere, după gust, și pregătiți-vă să vă surprindeți rudele și prietenii cu un preparat extrem de gustos și sănătos!

Citește și:

Revista Presei