Cel mai sănătos dintre toți peștii! Adaugă-l neapărat în dieta ta. Conține foarte multe vitamine

Peste-salbatic-vs.-Peste-de-acvacultura

Într-o dietă sau într-un stil de viață echilibrat, alimentația joacă un rol destul de important. Peștii sunt cunoscuți pentru beneficiile pe care le oferă asupra organismului, însă trei tipuri de pește s-au făcut remarcate datorită complexului de nutrienți pe care îi dețin.

Nutriționiștii recomandă consumul peștelui de cel puțin două ori pe săptămână pentru a avea un organism cât mai puternic. Spre deosebire de alte alimente, peștii au niveluri scăzute de grasimi saturate și colesterol, au proteine de calitate și calorii putine, dar și o gamă largă de vitamine și minerale.

Totuși, în cazul în care nu știai, nu toți peștii dețin aceste calități. Se pare că doar somonul și sardinele pot oferi organismului toate cele necesare.

Somonul are un conținut ridicat de acizi grasi Omega 3 și este unul dintre cei mai des întâlniți prin galantare sș la restaurante. El este extrem de bogat în proteine și antioxidanși și totodată, are un conținut ridicat de vitamina D, vitaminele B și minerale.

Totuși, chiar dacă are extrem de multe beneficii, somonul nu trebuie consumat în exces, deoarece poate conține mercur.

Sardinele, excelente pentru o dietă sănătoasă

Foarte multe persoane nu sunt atât de încântate de gustul sardinelor, însă acestea sunt alegerea cea mai bună în cazul unei diete sănătoase. Ele sunt bogate în achizi grași, omega 3, proteine vitaminele B2, B3 și D.

În cazul în care nu știai, ele ajută la metabolizarea grăsimilor și scăderea colesterolului rău, favorizează funcționarea bună a aparatului digestiv, îmbunătățesc sănătatea oaselor și de asemenea, aduc aportul de iod necesar în funcționarea optimă a glandei tiroide.

 

Revista Presei