Cele trei alimente pe care trebuie să le adaugi în meniul tău neapărat! Vei avea un păr mai sănătos și gene mai lungi. Vei avea rezultatele dorite

de: Ana Toma
30 iul. 2020
Cele trei alimente pe care trebuie să le adaugi în meniul tău neapărat! Vei avea un păr mai sănătos și gene mai lungi. Vei avea rezultatele dorite

Genele lungi și sănătoase sunt frumoase, mai ales atunci când nu avem nevoie de rimel pentru a le scoate în evidență. Dacă ești adepta tratamentelor cosmetice, trebuie să știi că genele tale vor arăta bine doar în momentul în care ești atentă și la alimentație.

Puține persoane știu că părul și genele sunt compuse din cheratină, iar pentru a le oferi tot ceea ce au nevoie, trebuie să consumăm anumite alimente bogate în proteine. Un aliment pe care trebuie să îl incluzi în meniul tău zilnic sunt ouăle.

Ele ajută organismul să obțină cantitatea potrivită de aminoacizi pentru a produce cheratină.

Somonul este un alt aliment care trebuie să fie prezent în dieta ta. Acest pește este bogat în acizi grași Omega-3, vitamina D și vitamine B. Acizii grași Omega-3 îți protejează genele împotriva ruperii și a rupturilor și a căderii. De asemenea, vitaminele D și B îmbunătățesc creșterea genelor.

Nucile, soluția cea mai simplă

Nucile sunt cunoscute pentru efectele pe care le au asupra creierului, însă acestea mai oferă și alte beneficii uimitoare. Nucurile, la fel ca și somonul, sunt bogate în acizi Omega-3 și vitamina E.

Acizii grași împreună cu vitamina E transportă sângele și oxigenul către foliculii de păr. Astfel, crește fluxul sanguin și întărește foliculii de păr.