De cât somn ai nevoie ca să slăbești! Legătura neștiută dintre odihnă și greutate

Puțini știu asta, dar există un anumit număr de ore de somn pentru persoanele care vor să scadă în greutate. Odihna corespunzătoare poate face diferența între un metabolism funcțional și unul deficitar. Ce ai de făcut pentru a scădea în greutate în timp ce dormi.

Legătura neștiută între somn și greutate

Se pare că există mai multe lucruri neștiute despre corpul uman și modul în care acesta reacționează la stres și oboseală. Cu toate că se credea că dieta este cea vinovată pentru creșterea și scădearea în greutate, există și alte considerente care trebuie luate în calcul. Char dacă sfaturi despre cum să slăbim rapid, eficient şi sănătos găsim peste tot, de multe ori nu avem nevoie de ele. În general, procesul de slăbire în greutate trebuie să includă o dietă moderată cu proteine, legume şi carbohidraţi, alături de antrenamente de fitness și cardio. Din păcate, mulți uităm totuși de beneficiile somnului de calitate, care ne poate ajuta în procesul de slăbire.

Somnul, vital pentru echilibrarea hormonilor

Cercetările recente au demonstrat că somnul este vital pentru echilibrarea hormonilor care pot determina creșterea sau scăderea în greutate, în special grelina, un hormon care stimulează apetitul şi leptina, un alt hormon important care te ajută la satisfacerea poftei de mâncare. Astfel, în momentul în care te simţi obosit, nivelul de grelină crește, în timp ce iar nivelul de leptină scade. Acest lucru duce la un dezechilibru prin care organismul îţi spune că nu ţi-ai satisfăcut pofta de mâncare motiv pentru care, inevitabil, vei mânca mai mult. De asemenea, în timpul somnului, mai mulţi hormoni, inclusiv cei de creştere sunt produşi ceea ce rezultă şi creşterea masei musculare.

Somnul ajută la menţinerea unui ţesut sănătos al corpului şi masei musculare

Pentru a slăbi este nevoie de 7-9 ore de somn, pe noapte. Mai mult, starea de oboseală din timpul zilei duce și la incapacitatea de a te antrena sau de a te motiva. Mare atenție la somnul de frumusețe care pot afecta atât dieta, cât și ciclul zilnic al fiecăruia.

Loading...

Revista Presei