Dieta cu sfeclă roșie: Scapă rapid și sănătos de kilogramele în plus

sfecla rosie

Sfecla roșie este un super aliment, fiind extrem de bogată în vitamina A, complexul B, vitamina C, potasiu, magneziu și fier, dând rezultate remarcabile și în curele de slăbire.

Fie că o preferi, crudă, coaptă, ca adaos în supe și ciorbe sau chiar sub formă de suc, sfecla roșie este ideală pentru organism.

Variante de meniu pentru fiecare masă a zilei:

„Mic-dejun:

– 1 bol (300 g) plin cu fructe (pepene, struguri, piersici, prune, pere, mere taiate in cubulete, 1 iaurt semidegresat (150 g) cu seminte de in si miere (1 lingurita)

– 1 iaurt de baut (300 ml) si 5 caise sau prune uscate

Gustare:

– 1 fruct

– 10 migdale

– 2 biscuiti din cereale integrale

Pranz:

– 1 portie de cartofi piure/copti/natur (din doi cartofi) cu salata de sfecla rosie (orice cantitate)

– 1 felie de piept de pui/curcan/peste cu salata de sfecla-rosie (orice cantitate)

– 1 portie de orez simplu (pregatit cu putin unt si sare)

– pilaf cu salata de sfecla-rosie (orice cantitate)

Gustare:

– 1 pahar cu suc de sfecla- rosie si morcov (50 ml de sfecla, 150 ml de morcov)

Cina:

– 1 farfurie cu supa sau bors de sfecla-rosie si o felie de paine integrala

– 1 portie de legume fierte sau pregatite la gratar (ciuperci, broccoli, mazare, varza)” noteaza aflacum.ro.

Revista Presei