Dieta de post care te scapă de 5 kilograme în doar 10 zile, fără înfometare

dieta

A început Postul Paştelui și mulți români se întreabă ce au și ce nu au voie să mănânce. Mai mult, dacă tot stăm în izolare şi ducem lipsă de mâncare, o dietă simplă, de post, ne poate schimba viaţa. Un cunoscut nutriţionist spune că putem să pierdem 5 kilograme în doar 10 zile de regim. Mai mult, acest lucru se poate face fără înfometare.

Dietă de post perfectă în izolare

Această dieta are la bază exclusiv alimente vegetale, fiind complet eliminate produsele de origine animală, de unde şi numele, de post. Important este faptul că această mâncare nu este greu de procurat, iar cei care o încearcă nu trebuie să se înfometeze, doarece aceasta conţine trei mese şi două gustări între ele, lucru care poate înlătura senzaţia de foame în fiecare zi a regimului. Dieta a fost inventată de nutriţionistul Cori Grămescu şi este recomandată pentru cel mult 14 zile. Ce aveţi de făcut. Programul este făcut pentru şapte zile, urmând ca următoarea săpămână de regim să fie identică.

Dieta de post perfectă pentru această perioadă

Ziua 1 Mic dejun – salată de pătrunjel cu 2 roșii + ½ lipie de graham; Gustare 1 – o portocală; Prânz – sote de mazăre + un șnițel de soia; Gustare 2 – un morcov mare, crud; Cină – salată din o roșie, o ceapă, o salată verde și 50g de ciuperci la cutie.

Ziua 2 Mic dejun – 50 g cereale de ovăz cu lapte de soia; Gustare 1 – un măr; Prânz – supă cremă de legume și salată de vinete pe ardei gras; Gustare 2 – 40 g de nuci crude; Cină – un dovlecel la grătar cu mujdei de usturoi.

Ziua 3 Mic dejun – 2 felii de pâine integrală cu salată de vinete; Gustare 1 – 2 kiwi mici; Prânz – ciuperci la grătar + amestec de legume congelate; Gustare 2 – un ardei capia; Cină – un bol de supă de roșii.

Ziua 4 Mic dejun – salată de pătrunjel cu 2 roșii + ½ lipie de graham; Gustare 1 – salată de fructe (măr, portocală, kiwi); Prânz – ghiveci de legume (morcov, vinete, dovlecel, țelină); Gustare 2 – o mână de migdale crude; Cină – salată de crudități cu lămâie stoarsă.

Ziua 5 Mic dejun – două felii de pâine integrală cu fasole bătută + o roșie; Gustare 1 – 2 mandarine mici; Prânz: un bol de ciorbă de legume și 200 g mâncare de linte; Gustarea 2 – 2 morcovi cruzi; Cină: 200 sote de spanac + gogoșar murat.

Ziua 6 (se repetă ziua 2) Mic dejun – 50 g cereale de ovăz cu lapte de soia Gustare 1 – un măr Prânz – supă cremă de legume și salată de vinete pe ardei gras Gustare 2 – 40 g de nuci crude Cină – un dovlecel la grătar cu mujdei de usturoi

Ziua 7 Mic dejun – măr cu biscuiți: 2-3 biscuiți de ovăz, ceai de fucte și un măr ras Prânz – mâncare de praz cu măsline Gustare 1 – 40 g alune de pădure Cină – 200g piure de urzici cu salată de sfeclă roșie și hrean.

Revista Presei