Dieta de vară specială! Scapi de 4 kilograme în doar 2 săptămâni cu un meniu simplu

mic-dejun-300×225

Vine vara şi cu puţin noroc scăpăm şi de perioada de izolare. După atâtea luni de stat în casă, cu puţină mişcare, fiecare dintre noi se resimte atunci când vine vorba de câteva kilograme în plus. Mai jos vă prezentăm o dietă de vară perfectă pentru următoarea perioadă.

Dietă simplă de vară

O dietă nu înseamnă să te înfometezi, ci să înveţi să te disciplinezi şi să adopţi un stil de viaţă sănătos, care presupune activitate fizică, hidratare şi o alimentaţie corespunzătoare. Principala regulă este repectarea cu stricteţe a programului alimentar, ceea ce presupune trei mese principale şi două gustări.

Mai mult, trebuie evitate produsele lactate, alcoolul, carnea roşie, zahărul, cofeina şi băuturile carbogazoase.

Ce să mănânci într-o săptămână

Ziua 1

Mic dejun: apă caldă cu lămâie, ouă fierte şi sparanghel
Prânz: cartofi dulci cu legume la grătar
Cină: supă thailandeză cu creveţi

Ziua 2

Mic dejun: apă caldă cu lămâie, omletă şi somon afumat
Prânz: porumb copt alături de salată şi suc de lămâie
Cină: pui cu curry

Ziua 3

Mic dejun: apă caldă cu lămâine, prune şi mix de seminţe
Prânz: salată cu creveţi
Cină: legume cu curry

Ziua 4

Mic dejun: apă caldă cu lămâie şi smoothie cu pere şi fructe de pădure
Prânz: omletă cu spanac şi roşii
Cină: salată Niçoise

Ziua 5

Mic dejun: ouă poşate cu spanac şi ciuperci la grătar
Prânz: somon la cuptor cu salată
Cină: legume la grătar

Ziua 6

Mic dejun: salată de fructe proaspete
Prânz: salată cu mango şi creveţi
Cină: piept de pui cu suc de lămâine şi mix de ierburi, servit alături de broccoli

Ziua 7

Mic dejun: apă caldă cu lămâie şi salată de fructe cu seminţe de dovleac
Prânz: legume la grătar cu salsa
Cină: somon la abur cu coriandru

Pentru cea de-a doua săptămână consumaţi preparatele din meniul de mai sus, combinate sub forma dorită.

Revista Presei