E șocant! Ce conține această ciocolată din comerț? Nu este adevărată și face ravagii în organism

ciocolata-neagra

Ciocolata este preferata adulților, dar mai ales a copiilor. Fie că este albă sau neagră, ciocolată este pusă mereu pe primul plan când vine vorba despre dulciuri.

Cu toate astea, puțini știu ce consumă, de fapt. V-ați Întrebat vreodată dacă mâncați ciocolată în adevăratul sens al cuvântului?

Mihaela Bilic spune care este ciocolata adevărată și ce conține cea din comerț. Potrivit nutriționistului, aceasta trebuie să fie amăruie, nu dulce.

Ciocolata adevărată trebuie să fie amăruie, nu dulce🍫🤓

Se pare că ciocolata din comerț nu este ciocolata pură. Vedeta explică ce ingrediente conține.

”Ciocolata este dulcele suprem, iar bobul de cacao “darul zeilor”, așa cum îl numeau aztecii🎁 Doar că ceea ce mâncăm noi în mod frecvent nu este ciocolată, ci zahăr colorat cu pudră de cacao🤨 Citiți eticheta și veți vedea că primul ingredient este zahărul și de multe ori untul de cacao lipsește, fiind înlocuit cu grăsime de cocos sau de palmier😱”, spune Bilic pe Instagram.

Boabele de cacao, sănătate 

Acestea conțin mai multe substanțe foarte benefice pentru creier și organism.

”Într-o societate de supraconsum nici măcar nu e de mirare, de unde să existe atâtea boabe de cacao din care să se obțină ciocolată de calitate?!

Spre deosebire de zahăr, care are doar calorii goale, bobul de cacao abundă de nutrienti valoroși: antioxidanți, amine care dau stare de bine la nivel cerebral, minerale, fibre și grăsimi vegetale, valoroase pentru organism în general și pentru creier în special🤩

Se poate spune despre ciocolată că este un alicament, adică un aliment cu valoare de medicament🥳 Atunci de ce ne e frică de ea? În primul rând o acuzăm că îngrașă, apoi că e irezistibilă și nu ne putem opri😂😂”

Alegeți ciocolata adevărată

Nu alegeți zahărul. Bilic susține că ciocolata adevărată trebuie să conțină minim 75% cacao. Consumați 2-3 pătrățele pe zi pentru a nu vă îngrășa.

”Ciocolată adevărată e un produs mai degrabă bogat în grăsimi, decât în zahăr😳 Și când spun grăsimi, înseamnă atenție la cantitate și la calitate!

Deci alegeți ciocolată cu minimum 75% cacao, pe ambalajul căreia sa apară masa de cacao și untul de cacao înainte de zahăr. Cat despre cantitate, limitați-vă la 2-3 pătrățele/zi, în felul acesta aveți doar beneficii pentru minte și corp și niciun risc pentru siluetă😋😍

P. S. Savurați pe îndelete și educați-vă gustul, amărui-ul e mult mai interesant decât dulcele🤪 În plus avem nevoie în această perioadă de o “doză” de bine și ciocolata poate face asta☺️”, a scris aceasta.

Revista Presei