Fructul adorat de copii care te scapă de kilogramele în plus și îți crește imunitatea: Iată cum trebuie consumat pentru rezultate maxime

fructe (2)

Vorbim astăzi despre un fruct care, iarna, ia cu asalt raioanele cu fructe din supermarketuri. Un fruct adorat de cei mici, dar care, iată, nu doar că este delicios, dar are și beneficii multiple pentru sănătate.

Mandarinele: Perfecte pentru creșterea imunității, dar care ne ajută și în lupta cu kilogramele în plus. Știm despre citrice că sunt extraordinare în creșterea imunității, dar iată că mandarinele ne pot ajuta și în lupta cu kilogramele.

Conținând apă în proporție de 90%, mandarinele sunt perfecte pentru hidratarea pe timpul iernii, dar și pentru detoxifierea organismului.

Sucul de mandarine este perfect pentru aceia dintre noi care nu suportă aciditatea specifică majorității citricelor. Mai mult decât atât, acesta este indicat și persoanelor obosite sau surmenate, care au nevoie de o băutură care să le destindă din punct de vedere psihic.

Suc de mandarine: preparare și administrare

„Sucul de mandarine se obține prin simpla stoarcere, făcută cu clasicul dispozitiv manual. Pentru a avea efecte terapeutice maxime, sucul se consumă proaspăt, stors cu 5-15 minute înainte de a fi băut. Pentru curele cu cantități mari și cu mai multe administrări pe parcursul zilei, sucul de mandarine poate fi ținut și 18 ore înainte de a fi băut, dar la frigider.

Se bea pe stomacul gol, cu 15 minute înainte de masă, și nu în timpul mesei sau după aceea, deoarece poate interfera negativ cu procesul digestiei,” notează topremediinaturiste.com.

Mandarina – Cea mai bună sursă de vitamina A

Mandarinele chiar sunt cea mai bună sursă de vitamina A, care menține sănătatea ochilor, ȋntărind membranele celulelor sănătoase și prevenind apariția infecțiilor.

Mandarina – Bogată în flavonoide

„Datorită conținutului bogat în flavonoide, sucul de mandarine ajută la reducerea nivelelor de colesterol ‘’rău’’ și la oprirea creșterii celulelor cancerigene. Flavonoidele acționează ca antioxidanți și inhibitori ai inflamației din organism, prevenind astfel bolile cronice, inclusiv cancerul.

Ajută la scăderea tensiunii arteriale

Mandarinele ajută și la scăderea tensiunii arteriale în cazul persoanelor hipertensive, deoarece au un conținut ridicat de potasiu. Ajută la absorbția fierului în organism Mandarinele ajută la absorbția fierului în organism, luptând împotriva anemiei.

Facilitează tranzitul intestinal

Fibrele insolubile din mandarine facilitează tranzitul intestinal, reduc riscul de diverticuloză și tratează simptomele problemelor gastrointestinale. Fibrele solubile ajută la reducerea colesterolului ‘’rău’’ și la controlul nivelului de glucoză din sânge,” adaugă topremediinaturiste.com.

Revista Presei