Greșeala uriașă pe care o facem la masă! Toți am crezut că este corect

mancare cina

Greșeala uriașă pe care o fac majoritatea persoanelor. Tot ce știai până acum este greșit! Un celebru medic nutriționist spune cum putem slăbi mai ușor.

Secretul? Două mese pe zi. Se pare că evitarea micului dejul este o soluție foarte bună. Mihaela Bilic ne spune de ce.

Cine doarme, slăbește😴😂🥳

Vedeta spune că este foarte bine să trecem peste masa de dimineață. Cei care dorm până la prânz, fac foarte bine.

”Asa spune un proverb franțuzesc si este perfect adevărat: somnul este singura activitate incompatibilă cu mâncatul, deci profitați daca puteți😝

Diminețile de weekend sunt un prilej perfect sa leneviți, sa dormiți pană mai târziu. Iar daca se face ceasul 11:00 si n-ai mâncat nimic, cu atât mai bine- micul dejun se poate combina cu masa de prânz într-un singur episod alimentar numit brunch.”, a scris Bilic pe Instagram.

Două mese pe zi

Secretul stă în a avea doar două mese pe zi. Nutriționistrul ne dă și variante.

”Mai faceți o siestă după-amiază si treceți direct la masa de seară. Si cu două mese pe zi sunt șanse mari de slăbit…mai ales dacă nu sunt foarte copioase🤓 Meniul de azi

-brunch dublu (adică pentru doi😉) cu un fel de salată Cesar destructurată: felii de bacon crocant, felii de piept de pui la grătar, fulgi de parmezan, ouă moi, salata verde (cât mai multă🤩), crutoane (se rumenesc mai bine cu un pic de unt😱) si felii de avocado

-somon la tigaie cu spaghete de dovlecei, fenicul si varză kale

Sunt un mare fan al dovleceilor si va recomand această metoda de preparare: tăiați subțiri precum spaghetele si opăriți 2 min in apă sau zeamă de supă. Merg foarte bine si 2-3 linguri de sos teriyaki adăugate în tigaie, după ce s-a rumenit somonul😋”, a postat vedeta.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

Mănâncă cu [email protected] Cine doarme, slăbește😴😂🥳 Asa spune un proverb franțuzesc si este perfect adevărat: somnul este singura activitate incompatibilă cu mâncatul, deci profitați daca puteți😝 Diminețile de weekend sunt un prilej perfect sa leneviți, sa dormiți pană mai târziu. Iar daca se face ceasul 11:00 si n-ai mâncat nimic, cu atât mai bine- micul dejun se poate combina cu masa de prânz într-un singur episod alimentar numit brunch. Mai faceți o siestă după-amiază si treceți direct la masa de seară. Si cu două mese pe zi sunt șanse mari de slăbit…mai ales dacă nu sunt foarte copioase🤓 Meniul de azi -brunch dublu (adică pentru doi😉) cu un fel de salată Cesar destructurată: felii de bacon crocant, felii de piept de pui la grătar, fulgi de parmezan, ouă moi, salata verde (cât mai multă🤩), crutoane (se rumenesc mai bine cu un pic de unt😱) si felii de avocado -somon la tigaie cu spaghete de dovlecei, fenicul si varză kale Sunt un mare fan al dovleceilor si va recomand această metoda de preparare: tăiați subțiri precum spaghetele si opăriți 2 min in apă sau zeamă de supă. Merg foarte bine si 2-3 linguri de sos teriyaki adăugate în tigaie, după ce s-a rumenit somonul😋

O postare distribuită de Mihaela Bilic (@doctorbilic) pe

Revista Presei