Iți e dificil să-ți amintești anumite informații? Iată ce alimente trebuie să consumi pentru îmbunătățirea memoriei

memorie

Ne naștem cu o capacitate mai mică sau mai mare de a reține informații, însă memoria se poate antrena. Exercițiile fizice și o alimentație sănătoasă te pot ajuta să memorezi mult mai ușor informații. 

În continuare, vedem care sunt alimentele pe care ar trebui să le consumi pentru a-ți îmbunătăți memoria.

Alimente benefice pentru memorie:

„Ceapa este un bun somnifer, dar si un element ajutator pentru creier. Consumata regula, ceapa imbunatateste memoria.

Turmericul mai este denumit si curcuma, un gen de planta din sud-estul Asiei, al carei rizom contine o fecula usor digerabila. Practic, consumul de turmeric ajuta in tratamentul inflamatiilor si creste capacitatea de memorare.

Pestele gras(somonul, codul negru, sardina etc) contine o cantitate mare de acizi grasi esentiali omega-3, ce sprijina buna functionare a creierului.

Rozmarinul este o planta aromatica ce are rolul de a activa functia de concentrare si pe cea de memorie. Substantele puternice pe care le contine ajuta la functionarea creierului.

Ouale ajuta celulele cerebrale sa actioneze optim. Mai exact, colina din galbenus are aceasta functie. Consuma sistematic oua si memoria ta va fi mai buna!

Nucile sunt pline de acizi grasi omega-3 responsabili cu buna functionare a activitatii cerebrale. Mai mult, nucile cresc fluxul de oxigen catre tesuturi.

Ciocolata neagra contine antioxidanti si cofeina, ingrediente ce cresc capacitatea de concentrare.

Avocado ajuta la oxigenarea sangelui, ceea ce inseamna automat o memorie mai buna.

Cerealele integrale contin acizi grasi omega-3, fibre si carbohidrati complecsi., de care creierul are nevoie,” notează aflăcum.ro.

Revista Presei