Kanal D a dat o super lovitură! La ce s-au uitat peste 2 milioane de români

Se pare că românii sunt fascinați de serialele turcești. Astfel se explică succesul noii producții de la Kanal D, care a propulast postul direct pe locul I, peste Pro TV și Antena 1. 

Peste doua milioane de telespectatori au urmarit aseară serialul turcesc “Mă numesc Zuleyha,” conform unui comunicat al postului de televiziune.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, miercuri, în intervalul orar 20:00 – 22:00, Kanal D a fost cea mai urmarită televiziune din România, atât la nivelul întregii țări, cât și în randul populației de la orașe. Peste 21% de români din întreaga țară au urmărit aseară Kanal D, pe parcursul difuzării serialului turcesc “Mă numesc Zuleyha”.

Miercuri, 29 ianuarie, în intervalul orar menționat mai sus, Kanal D a fost lider de piață, cu 10,5% rating și 21,6% cota de piață, pe targetul Național, și 8,5% rating și 18,8% cota de piață, pe targetul All Urban.

În ceea ce privește targetul Comercial, Kanal D a fost a doua televiziune în preferințele telespectatorilor, cu 6,6% rating și 18,2% cota de piață, după Pro TV, care a avut 8,4% puncte de rating.

Kanal D mai precizează că o medie de peste 1,8 milioane de telespectatori au urmarit aseară, în fiecare minut al difuzării serialului “Ma numesc Zuleyha”.

Minutul de aur, atins la 21:41, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste două milioane (2.134.000) de telespectatori.

Loading...

Revista Presei