Nu mai consumați acest suc! La pe pericol ești supus? Un medic avertizează

Nu mai consuma acest suc. Este un adevărat pericol pentru organism. Un cunoscut medic nutriționist avertizează supra modului în care consumăm fructele.

Mihaela Bilic susține că ar trebui să consumăm fructele în starea lor naturală, nu transformate în sucuri.

Spuneți nu sucurilor din fructe!

”NU sucurilor din fructe! Au vitamine, dar au şi fructoza, care este tot zahăr. Dacă vrei vitamine, mănâncă legume, care nu au nici un gram de fructoza. În străinătate se spune clar că nu trebuie băute caloriile sub formă lichidă. Deci, când bei, bea lichide fără calorii şi, când mănânci, mănâncă mâncare, altfel confuzionam creierul şi organismul nostru cu totul.

Când vine vorba de fructoza vă recomand să consumaţi fructele ca atare, mestecându-le, iar pentru restul dulciurilor alegeţi variantele clasice, cu zahăr (mâncate rar şi puţin).

O nouă viziune asupra fructozei începe să prindă contur şi veştile nu sunt îmbucurătoare: un aport de fructoza mai mare de 70g/zi predispune la obezitate şi favorizează apariţia grăsimii abdominale, cea care creşte riscul de diabet şi boli cardiovasculare.”, a spus medicul nutriționist.

Efectele fructozei

Studiile asociază consumul excesiv de zahăr din fructe dulci și din sucuri naturale cu distrugerea rinichilor și cu bolile cardiovasculare, precum hipertensiunea, cauzată de compușii chimici pe care fructoza îi formează, atunci când ajunge în sânge.

Abuzul de zaharuri, indiferent de forma în care se găsesc, poate cauza probleme de sănătate, de aceea nu constituie o alternativă sănătoasă într-un astfel de context. Sucurile naturale, deși par a fi o opțiune ce nu prezintă riscuri, sunt la fel de periculoase ca sucroza.

Consumul lipsit de moderație, poate duce la multiplicarea numărului de trigliceride (grăsimi din sânge) asociată și cu creșterea masei de grăsime corporală.

La Harvard Medical School, Boston, Massachusetts s-au efectuat cercetări care au plasat în opoziție ingerarea de fructe versus sucuri naturale. În timp ce consumul zilnic moderat de fructe ține organismul la distanță de diabet, un singur pahar de suc de fructe băut zilnic, crește riscul îmbolnăvirii cu 24%.

Loading...

Revista Presei