Pericolul din farfurie: Vrei să slăbești? Evită cu orice preț aceste alimente. Îți anulează toate eforturile

super-alimente-700×549

Alimentele pe care le consumi pot avea un efect major asupra greutății tale. Astfel, alimente precum iaurtul cu un conținut ridicat de grăsimi, uleiul de cocos și ouăle, ajută la pierderea în greutate, în timp ce produsele prelucrate și rafinate te pot face să iei în greutate. Îți prezentăm în articolul de astăzi un top al alimentelor pe care trebuie să le eviți cu orice preț dacă vrei să slăbești.

Iată 7 alimente de evitat atunci când încerci să slăbești:

1. Cartofii prăjiți și chips-urile din cartofi: Cartofii fierți sunt sănătoși și sățioși, însă cartofii prăjiți și chipsurile de cartofi, nu. Aceste alimente sunt foarte bogate în calorii și este ușor să mănânci mult prea mult. În studiile observaționale, consumul de cartofi prăjiți și chips-uri de cartofi a fost legat de creșterea în greutate. Un studiu a constatat chiar că chips-urile de cartofi pot contribui la o creștere în greutate mai mare decât orice alt aliment. Mai mult, cartofii copți sau cei prăjiți pot conține substanțe cauzatoare de cancer numite acrilamide. Prin urmare, cel mai bine este să mănânci cartofi simpli, fierți.

2. Băuturile zaharoase: Băuturile îndulcite cu zahăr, precum sucurile, sunt unul dintre cele mai nesănătoase alimente de pe planetă.

Acestea sunt puternic asociate cu creșterea în greutate și pot avea efecte dezastruoase asupra sănătății atunci când sunt consumate în exces.
Chiar dacă băuturile cu zahăr conțin o mulțime de calorii, creierul nu le înregistrează ca alimente solide.

Caloriile din zahărul lichid nu te fac să te simțiți plin și nu vei mânca mai puține alimente pentru a compensa. În schimb, ajungi să adaugi aceste calorii pe lângă aportul normal.
Dacă ești serios în legătură cu pierderea în greutate, ia în considerare renunțarea completă la băuturile zaharoase.

3. Pâinea albă: Pâinea albă este foarte rafinată și conține adesea mult zahăr adăugat. Aceasta are un indice glicemic ridicat și poate crește nivelul zahărului din sânge.

Un studiu realizat pe 9.267 de persoane a constatat că doar două felii (120 de grame) de pâine albă pe zi crește cu 40% riscul de obezitate.

Din fericire, există multe alternative sănătoase la pâinea de grâu convențională. Alte opțiuni sănătoase ar fi pâinea de porumb și pâinea din făină de migdale.

Pericolul din farfurie: Vrei să slăbești? Evită cu orice preț aceste alimente. Îți anulează toate eforturile

4. Bomboanele: Aceste dulciuri sunt extrem de nesănătoase, conținând o mulțime de zahăr adăugat, uleiuri adăugate și făină rafinată.

Bomboanele sunt bogate în calorii și sărace în nutrienți, iar din păcate sunt peste tot. Sunt chiar plasate strategic în magazine pentru a-i tenta pe consumatori să le cumpere impulsiv.

Dacă ai nevoie de o gustare, mănâncă în schimb un fruct sau o mână de nuci.

5. Majoritatea sucurilor de fructe: Cele mai multe sucuri de fructe pe care le găsești la supermarket au foarte puține în comun cu fructele întregi.

Sucurile de fructe sunt foarte procesate și încărcate cu zahăr.
De fapt, pot conține la fel de mult zahăr și calorii ca sucurile acidulate, dacă nu chiar mai mult.

De asemenea, sucul de fructe nu are de obicei fibre și nu necesită mestecare.
Acest lucru înseamnă că un pahar de suc de portocale nu va avea aceleași efecte asupra sațietății ca portocala, ceea ce face mai ușor consumul de cantități mari într-un timp scurt.

Stai departe de sucurile de fructe și mănâncă în schimb fructe întregi.

6. Produsele de patiserie și prăjiturile: Acestea sunt încărcate cu ingrediente nesănătoase, cum ar fi zahăr adăugat și făină rafinată.

Pot conține, de asemenea, grăsimi trans artificiale, care sunt foarte dăunătoare și legate de multe boli.

Produsele de patiserie și prăjiturile nu sunt foarte sățioase și probabil că ți se va face foame foarte repede după ce ai mâncat aceste alimente bogate în calorii, cu conținut scăzut de nutrienți.

Dacă îi dorești ceva dulce, mănâncă în schimb o bucată de ciocolată neagră.

7. Unele tipuri de alcool (în special berea): Alcoolul are mai multe calorii decât carbohidrații și proteinele sau mai exact, aproximativ 7 calorii pe gram.

Consumul de alcool cu măsură pare să fie bine tolerat de organism și este de fapt legat de creșterea în greutate redusă. Băutul abundent, pe de altă parte, este asociat cu creșterea în greutate.
De asemenea, ce contează este și tipul de alcool. Berea poate provoca creșterea în greutate, dar consumul moderat de vin poate fi de fapt benefic.

Ca și concluzie, cele mai proaste alimente pentru scăderea în greutate sunt alimentele foarte procesate. Aceste alimente sunt încărcate de obicei cu zahăr adăugat, grâu rafinat și / sau grăsimi adăugate.

Dacă nu ești sigur dacă un aliment este sănătos sau nesănătos, citește eticheta. Cu toate acestea, ai grijă la diferitele nume pentru zahăr și afirmații înșelătoare.

De asemenea, nu uita să iei în considerare dimensiunile de servire. Unele alimente sănătoase, cum ar fi nucile, fructele uscate și brânza, sunt bogate în calorii și nu ar trebui să le consumi în cantități prea mari.

Revista Presei