Pandemia a zdruncinat puternic industria auto. Mașinile noi aproape că nu se mai vând deloc, iar cele vechi au umplut parcurile auto. Prețurile au scăzut enorm, dar cu toate acestea nimeni nu cumpără. Pe canalul de YouTube Auto-Rulate Germania apar o serie de informații foarte interesante despre prețurile incredibile cu care sunt scoase acum la vânzare mașinile second hand.
Un BMW X6 din 2009, pe care proprietarul încerca inițial să-l vândă cu 17.000 de euro, a ajuns acum la 10.999 de euro, după ce în urmă cu o lună, costa 15.000 de euro.
Mașina este pusă în mișcare de un motor de 3.0 litri pe benzină, care dezvoltă 306 cai putere și care este cuplat la o transmisie automată. 310.000 de kilometri a parcurs mașina, care are jante de 19 inci, are scaune îmbrăcate în piele, navigație, aer condiționat automat pe două zone.
Un Audi A4 din 2009 cu un singur proprietar a pornit în căutarea celui de-al doilea. Mașina cu motor de 1,8 litri pe benzină cu 120 de cai putere a rulat 150.000 de kilometri. Acum costă 6.999 de euro, redus de la 8.999 de euro, conform ProMotor.
Un Volkswagen Passat break din 2011, cu motor 2.0 TDI cu 140 de cai putere și 145.000 de kilometri la bord se dă și el la reducere. Are climatizare automată, scaune încălzite și navigație. Mașina este acum cu 1.030 de euro mai ieftină decât în urmă cu două luni. Se vinde pentru 5.969 de euro.
Un Opel Astra H din 2005 cu 107.000 de kilometri parcurși se dă aproape… gratuit. Are motor de 1,8 litri cu 125 de cai puter. Este echipată cu senzori de parcare pe spate, aer condiționat automat, geamuri electrice în față și în spate. Farurile, în schimb, sunt mătuite. 1.749 de euro costă acum mașina. Nu demult, costa 2.269 de euro.
Un Volkswagen Golf VI cu an de fabricație 2010 a intrat și el la reduceri. Pentru 2.900 de euro, primești mașina cu motorul de 1,6 litri diesel cu 105 cai putere, 190.000 de kilometri la bord, jante de tablă, geamuri electrice și climă automată bizonală. 3.500 de euro era prețul până de curând.