Scapă instant de grăsimea abdominală! Ce ai făcut greșit până acum. Regula de aur a nutrționistului

de:
10 sept. 2021
Scapă instant de grăsimea abdominală! Ce ai făcut greșit până acum. Regula de aur a nutrționistului
Sursă Foto: Mellody Farm

Vrei să scapi de grăsimea abdominală, dar nu prea îți iese? Sunt anumite reguli pe care doar nutriționiștii le știu și pe care odată ce le vei aplica te vei bucura de rezultatele dorite.

Nutriționistul Mihaela Bilic a prezentat regulile de aur ale nutriționiștilor când vine vorba de grăsimea abdominală. Sunt alimente care trebuie eliminate din dietă, dar și unele care trebuie să fie prezene la discreție.

Alimentele care te scapă de grăsimea abdominală

Prima regulă de aur în lupta contra grăsimii abdominale o reprezintă evitarea prepratelor grele. Care sunt ele? carne tocată, salata de boeuf, sarmale, şniţel, chiftele, sosuri cu smântână și nu numai. Cu ce le înlocuim? Mihaela Bilic ne spune foarte clar.

”Atunci când vreţi să scăpaţi de stratul adipos din jurul burţii trebuie să optaţi pentru variante dietetice: grătar sau cuptor, carne salbă, sos tomat, condimente şi ierburi aromatice”, subliniază dr. Bilic.

Ai aflat ce trebuie să adaugi în dieta ta, deci hai să aflăm și ce trebuie să fie eliminat. În primul rând uită de mezeluri, cașcaval, margarină, dulciuri, dar și fast food. Le înlocuiești cu carnea slabă, peştele, laptele, iaurtul, fructele şi legumele, recomandă nutriționistul.

Regula de aur a nutrționistului

Una dintre cele mai importante reguli o reprezintă numărul meselelor. Vei avea nevoie de trei mese principale pe zi care te ajută nu doar la eliminarea grăsimii din jurul burții, dar și la pierderea a câtorva kilograme.

În momentul în care „sari” peste o masă, contrar a ceea ce se crede, nu vei reuși să slăbești, iar caloriile venite după sunt asimilate mai repede şi transportate instantaneu în grăsime de depozit.

”Efortul de digestie a alimentelor şi mâncatul lor la intervalul 4-5 ore ajută metabolismul să ardă mai multe calorii decât atunci când există o singură masă şi aceea seara”, spune medicul nutriţionist.

Nu mai mânca carbohidrați după ora 18.00, iar aici încadrăm orezul, fructele, pâinea, cartofii, dar și mămăliga, care vor încetini metabolismul, transformându-se în grăsime.

Mai trebuie să renunți la băuturile alcoolice, dar și la zahăr, iar dacă nu poți depăși acest moment, în cel mai bun caz poți opta pentru o salată de fructe. Doar urmând aceste reguli vei reuși să scapi de grăsimea abdominală.