Secretul din spatele miliardelor Sephora! Cum a ajuns de fapt celebrul brand o afacere de mega succes!

Când vine vorba despre cosmetice și parfumuri din gamele de lux, primul cuvânt care-ți vine în minte este Sephora. Celebrul magazin se reinventează anual, păstrând autenticitatea de acum mai bine de 40 de ani. 

Dominique Mandonnaud este francezul care a creat acest brand și a revoluționat modul în care toate produsele din gamele beauty se vindeau. În anul 1969 el și-a deschis propria parfumerie în Limoges și a venit cu o idee inedită la acel moment. Toate magazinele obligau clientul să cumpere fără să încerce, fără să simtă, fără să poată mirosi. El a venit cu un concept nou.

A poziționat parfumurile la vedere, pe rafturi, astfel încât să fie accesibile celor care-i vizitează magazinul și să le și poată testa. Acesta a fost doar primul pas.

Expansiunea unui gigant

Expansiunea brandului Sephora s-a întâmplat în anii 90. În anul 1997, Mandonnaud și asociații lui au vândut afacerea către un conglomerat, LVMH, care a extins tot ce reprezenta magazinul până atunci. Au adus produse cosmetice și de înfrumusețare și au deschis puncte în mai multe țări.

În anul 2013, veniturile Sephora se ridicau la 4 miliarde de euro și număra peste 2300 magazine în 33 de țări. Christopher de Lapunete este astăzi directorul executiv al companiei și sub conducerea lui afacerile au prosperat și mai mult.

Citește și:

Loading...

Revista Presei