Și tu faci această greșeală când prepari icre? Medicii avertizează! Cât de sănătoase sunt

Toți cei care adoră să consume icre trebuie să știe acest lucru! Nutriționistul Mihaela Bilic avertizează asupra modului de preparare. Nu mai faceți această greșeală!

Cu prilejul Revelionului, medicul recomandă să consumăm icre. Acestea sunt extrem de sănătoase, dar cu o singură condiție. Nu trebuie să le transformăm într-o bombă calorică. Acestea trebuie consumate mai crude.

”Se spune că din meniul de Sărbători nu trebuie să lipsească peștele. Eu v-aș sugera, dacă tot e sărbătoare, icrele de pește- de orice specie, dimensiune si culoare. Indiferent că sunt icre roșii de somon, icre negre de sturion, icre de știucă sau banalele icre de crap, acest preparat se potrivește perfect cu atmosfera festivă.”. a spus aceasta.

Cât de sănătoase sunt

”Si simțurile sunt impresionate, de la consistența cremoasă/onctuoasă a salatei de icre, la senzația crocantă a bobițelor de icre care plesnesc între dinți.

Din punct de vedere nutritiv, avem multe beneficii: icrele sunt bogate în proteine, minerale (fosfor, seleniu, zinc, magneziu), vitamina D și cantități mari de Omega 3, alături de alți acizi grași mono și poli-nesaturați (28%lipide).

În câteva grame de produs, avem o concentrație mare de elemente valoroase, pentru că și icrele sunt in final ouă de pește, deci Natura a pus in ele tot ce-i mai bun.”, a mai spus Bilic.

Trebuie consumate mai crude

”Încercați să le consumați cât mai puțin prelucrate, așa “crude”, cu un pic de pâine prăjită, unt și zeamă de lămâie – sunt prea prețioase să le “ascundeți” în mult ulei și/sau gris, după rețeta clasică, neinspirat denumită “salată de icre”.

Icrele sunt un fel de esență de nutrienți prin urmare, ca în cazul parfumurilor, orice esență se pune în flacoane mici, în cazul nostru, în porții mici. Deci puțin și bun, deoarece calitatea vine cu un preț pe măsură. Și da, au mult colesterol, dar o dată pe an sunt aceste sărbători.”, a scris Mihaela Bilic pe Instagram.

Revista Presei