Situație critică pentru pensionarii din România! Anunțul făcut chiar de ministrul Muncii

Situație critică pentru pensionarii din România, recunoscută chiar de către ministrul Muncii, Violeta Alexandru. Aceasta a declarat, la audieri, că scanarea cărților de muncă este imposibilă.

Situaţia scanării cărţilor de muncă este foarte gravă, iar reluarea scanării unui număr de 5 milioane de cărţi de muncă este imposibilă în prezent, a declarat ministrul desemnat al Muncii şi Protecţiei Sociale, Violeta Alexandru, în cadrul audierilor parlamentare.

„Legat de scanarea cărţilor de muncă, vă informez că lucrurile sunt foarte grave. Este imposibil de re-scanat un număr de până în 5 milioane de carnete de muncă în acest moment. Au durat ani scanările şi s-au făcut prost. De aceea caut soluţii, ca de exemplu accesul la baza de date de la Finanţe, care să suplinească acest gol pe care l-am găsit de la miniştrii care n-au fost interesaţi de rezolvarea problemei”, a afirmat Violeta Alexandru.

Violeta Alexandru a apreciat că reluarea procedurii de scanare a carnetelor de muncă ar dura ani de zile.

„Eu îmi pot asuma să reîncep scanarea, dar nu mă pot minţi singură, e vorba de a solicita unor oameni să aducă înapoi carnetele de muncă – aşa ceva va dura ani de zile. Eu caut soluţii pentru pensionari pentru perioada următoare şi de aceea aveţi explicaţia pentru care mă zbat, ca între instituţiile Ministerului Muncii şi cele de la Finanţe să existe o comunicare între bazele de date, care să acopere eşecul proiectului de scanare, pentru care trebuie să răspundă miniştrii de dinaintea mea”, a declarat Violeta Alexandru.

Revista Presei