Top 5 suplimente care țin răceala departe de tine în sezonul rece. Sunt extrem de accesibile

raceala 2

Într-o perioadă în care trăim sub amenințarea COVID-19, trebuie să avem grijă de noi și de sănătatea noastră, respectând măsurile de distanțare implementate de atorități. Însă, în același timp, nu trebuie să uităm că sezonul rece vine la pachet cu amenințările lui clasice, iar pentru a ne feri de răceală, ne putem folosi de câteva suplimente naturiste extrem de eficiente.

Top 5 suplimente care țin răceala departe

  1. Vitamina C

Vitamina C nu putea să lipsească dintr-un asemnea top, fiind cea mai utilizată vitamină împotriva răcelii, gripei și a luptei cu o imunitate scăzută.

Efectul benefic al vitaminei C esste recunoscut la nivel internațional, așa că poți opta să o consumi natural, introducând în alimentație fructe și legume care conțin vitamina C din plin, precum: kiwi, conopidă, ananas, roșii, pătrunjel, ardei gras, precum și fructe de pădure și citrice.

De asemenea, poți opta pentru suplimente de vitamina C. Acestea pot fi adiministrate și celor mici, încă de la vârsta de trei ani.

2. Vitamina D

Vitamina D se găsește în ciuperci, ouă, somon sau sardine și este de asemenea produsă în mod natural de organismul nostru, atunci când ne expunem la soare.

De aceea, în timpul iernii, când este mai greu să beneficiem de razele soarelui, corpul nostru poate să aibă deficit de vitamina D și atunci ar putea să vină în ajutor suplimentele de vitamina D.

3. Echinaceea

Studiile de profil arată că echinaceea stimulează în mod natural sistemul imunitar. Astfel, împreună cu o dietă bazată pe fructe și legume, suplimentele naturiste cu echinaceea te pot ajuta să traversezi sezonul rece fără să fii afectat de răceală sau gripă.

Top 5 suplimente care țin răceala departe

4. Seleniu

Seleniul stimulează producerea de globule albe, care la rândul lor ajută sistemul imunitar să fie mai puternic, la fel cum sprijină organismul să grăbească proocesul de vindecare atunci când e cazul.

Seleniul se găsește în alimente precum ciuperci, fructe de mare, ficat, dar și pește. Dacă vrei să optezi pentru o cură de suplimente naturiste cu seleniu, îți recomandăm Seleniu Organic, întrucât contribuie la stimularea sistemului imunitar, însă și la protejarea celulelor împotriva stresului.

5. Zinc

Un mineral extrem de prețios pentru organism, zincul ajută la producerea de anticorpi, reduce durata răcelii și te ajută să te recuperezi mai repede. Pe cale naturală, poți obține zincul din alimente precum lactatele, salata verde, ouă, semințe de dovleac sau ciocolată neagră.

Revista Presei