Topul modelelor de maşini second hand păguboase! Nu le cumpăra niciodată, indiferent cât de ieftine sunt

AUDI-TT2

Există o serie de maşini second hand care nu trebuie cumpărate niciodată, indiferent cât de ieftine sunt. Cu toate că este de la sine înţeles că mașinile la mâna a doua reprezintă un subiect sensibil în rândul șoferilor români, trebuie să ţineţi cont când vreţi o altă maşină.

Topul modelelor de maşini second hand păguboase!

De cele mai multe ori ne dorim o maşină ieftină şi bună, indiferent dacă a mai fost rulată sau nu. Acesta este motivul pentru care internetul abundă de topuri cu maşini care merită sau nu să fie cumpărate.

Rapoartele de service ale mașinilor care au avut nevoie de reparație pot fi o sursă de încredere, însă problema ar fi că ele nu pot fi centralizate într-un singur loc, așa că nu ne putem informa dintr-o singură sursă în privința problemelor care apar la anumite modele.

Canalul de YouTube 99Vehicles a făcut recent, potrivit Promotor.ro un top al mașinilor cu cele mai multe probleme: Audi TT, Range Rover Sport, Volkswagen Phaeton, Volkswagen Scirocco și Opel Insignia sunt câteva dintre maşinile pe care nu e bine să le cumpăraţi.

De ce se află aceşte maşini în topul investiţiilor proaste

5. Audi TT

Principala problemă pentru Audi TT ar fi pentru modelele care au motorul 2.0 TFSI cu cutie de viteze cu dublu ambreiaj DSG. Cei de la 99Vehicles spun că ar consuma ulei mai mult, ar fi ceva probleme și la distribuție, dar și la instalația electrică.

4. Range Rover Sport

Pentru acest model clienții au raportat probleme după 220.000 de kilometri, în special pentru motorul de 2,2 litri diesel.

3. Volkswagen Phaeton

Sunt reclamate probleme la sistemul electric, dar și la motoarele V10 unde apar multe probleme la turbocompresoare. Totodată problemele evidente pe care le are acest model l-au făcut să se deprecieze considerabil cu trecerea timpului. A fost conceput ca rival pentru S-Klasse, Seria 7, A8 şi Lexus LS.

2. Volkswagen Scirocco

O nouă mașină din Grupul VAG – Volkswagen Scirocco cu motorul 1,4 litri TSI cu 160 de CP, cu DSG, și  turbocharger are cele mai multe probleme, unele dintre ele apărând chiar după abia 60.000 de km (schimb de turbină, pistoane și bloc motor).

1.Opel Insignia

Motorizarea 2.0 litri CDTI de pe Insignia a avut cele mai multe probleme. Conform celor de la 99vehicles principala problemă ar fi că pompa de ulei este confecționată din plastic. Aceasta cedează în timp și lasă mașina fără ungere, ducând astfel la probleme grave la motor.

Revista Presei