Umilință cruntă pentru Simona Halep! Ce au decis giganții de la Nike

Simona Halep avea deja 27 de ani și multe trofee în palmares, printre care și unul de grand slam. Mai mult de atât, era și numărul 1 mondial și una dintre cele mai bune jucătoare din lume a ultimilor șase ani. Cu toate acestea, cei de la Adidas nu au dorit prelungirea contractului de publicitate, în condițiile puse de româncă, adică pe o sumă mai mare.

Astfel a ajuns la Nike, care după intervenția lui Ion Țiriac, a acceptat să-i ofere sportive 1,7 milioane de dolari anual şi un bonus de câte un milion de dolari pentru fiecare Grand Slam cucerit. O afacere foarte profitabilă pentru Nike, care achită sume astronomice altor jucători de tenis. Așa cum este cazul Amandei Anisimova.

Contract fabulos pentru Anisimova

La doar 18 ani, americanca, numărul 24 WTA astăzi a obținut un contract extrem de bun de publicitate. Ea a semnat cu Nike pentru următoarele 8 sezoane și va câștiga, în total, 70 de milioane de dolari, adică mult mai mult decât Simona Halep, care are deja în spate o carieră de succes, în timp ce Anisimova este abia la început de drum.

Simona Halep a stat o perioadă chiar și fără sponsor, tocmai pentru că firmele de echipament sportiv nu doreau să-i ofere un contract pe măsura valorii sale.

Halep a cucerit, îmbrăcată în Nike, Roland Garrosul şi Wimbledonul, devenind a treia cea mai bună afacere din istoria brandului. O spun jurnaliştii de la Baseline, care au făcut un clasament al profitabilităţii afacerilor făcute de Nike în istoria tenisului. Campioana noastră ocupă locul trei în top, peste Nadal şi Federer (care, până anul trecut, a fost îmbărcat de Nike). Sportiva din Constanţa e depăşită doar de Serena Williams şi Pete Sampras, care, ca urmare a orginii lor, au fost mult mai marketabili decât ceilalţi sportivi din top, scrie digisport.ro.

Citește și:

Loading...

Revista Presei