Varianta de producție a modelului Ruf SCR își face debutul, semănând cu un Porsche 911 clasic

Mașină celor de la Ruf are monococa și elementele de caroserie construite din fibră de carbon. Varianta de producție a modelului Ruf SCR a fost dezvăluită, după ce conceptul a fost prezentat la showul auto de la Geneva din 2018. SCR seamănă cu un Porsche 911 din generația 964, însă are parte de o monococă și de elemente de caroserie din fibră de carbon, precum și un roll cage montat din fabrică.

SCR folosește un motor aspirat cu 6 cilindri în linie, cu o cilindree de 4 litri, ce dezvoltă 503 CP la 8270 RPM și un cuplu de 470 Nm. Singura transmisie disponibilă este cea manuală. Ruf au afirmat că SCR cântărește 1250 kg, și că are o viteză maximă de 320 km/h.

La prima vedere, exteriorul lui SCR seamănă izbitor cu exteriorul unui 911 din generația 964. Însă, Ruf au implementat o parte frontală diferită, fiind prezente guri mari de admisie a aerului în colțuri, și o grilă în centru.

În spate, discutăm despre aripi mai mari, similare cu cele găsite pe modelul 911 Turbo din generația 964. Stopurile au un aer clasic, însă elementul modern îl constituie bandă roșie de LED-uri pe toată lățimea mașinii. Avem un mic spoiler montat în zona portbagajului, și două țevi de evacuare în fiecare colț al barei spate.

În habitaclu, SCR are un instrumentar de bord clasic, cu display-uri simple, analogice, și nu avem parte de un sistem de infotainment digital. Cei de la Ruf au hotărât să acopere bordul, fețele portierelor, consola și scaunele cu o piele maro închis. Centrul scaunelor are parte de un material textil. În zona picioarelor, structura din fibră de carbon este expusă.

Ruf nu au oferit deocamdată detalii legate de prețuri, însă având în vedere că discutăm despre o mașină sport construită din fibră de carbon, din partea unui brand mic, să nu va așteptați ca SCR să fie o mașină accesibilă.

Revista Presei