Vrei să slăbești? Renunță la aceste produse care-ți fac rău. Medicul Mihaela Bilic vine cu explicatii importante

slabit dieta

Ai probleme cu greutatea? Vrei să slăbești? Kilogramele în plus îți fac mai mult rău. Pentru a reuși, renunță la aceste produse. Nutriționiștii vin cu cele mai bune sfaturi.

Cele mai bune sfaturi de slăbit

De cele mai multe ori nu prea avem timp să ne pregătim micul dejun în drum spre locul de muncă. La fel se întâmplă și cu prânzul, iar uneori înainte de cină gustăm un biscuite sau o ciocolată.

Nu este bine deloc. Medicul nutriționist, Mihaela Bilic, atrage atenția. Aceste alimente îți fac mai mult rău. Nu te vor ajuta prea mult în menținerea unui abdomen plat.

Produsele de ronțăit, precum covrigeii sau napolitanele te îngrașă. Deși ne pun pofta în cui mai repede decât un măr, se pare că acestea îngrașă.

Pentru a fi bine informat cu privire la caloriile care le consumi, este important să citești cu atenție eticheta produsului, înainte de a-ți face pofta.

„Toate produsele de ronțăit îngrașă la fel indiferent dacă sunt dulci sau sărate😱

Când mâncăm ceva dulce, indiferent că este vorba de ciocolată, biscuiți sau napolitane, conștiința noastră se activează- știe că există un pericol pentru siluetă și atunci suntem atenți la cantitate, încercăm să nu facem excese🍫🍪

Nu același lucru se întâmplă când e vorba de produse sărate (chips-uri, sticksuri, covrigei) sau și mai grav, oleaginoase gen semințe, alune, fistic🥜🥨

Faptul că un aliment este sărat ne dă un fel de liniște, ca și cum în el nu s-ar ascunde niciun pericol apropo de îngrășat.
Din păcate percepția se dovedește a fi înșelătoare când vine vorba de toate aceste produse de ronțăit🤨 Ele sunt uscate/deshidratate, deci este foarte greu pentru simțurile noastre să evalueze cată grăsime și cât zahăr conțin😳”, scrie nutriționistul.

„Singurul ajutor îl primim de la etichetă, doar citind ingredientele și valorile nutriționale putem realiza că aportul energetic mediu este de 450cal/100g, iar cantitatea de grăsime variază între 10 și 20%.

La capitolul carbohidrați, toate produsele de ronțăit au 70% glucide, diferența o face cantitatea de zahăr: aproape inexistenta în covrigei și sticksuri, până la 25-35g în biscuiți și napolitane. Însă atenție, și glucide lente din făină și cele rapide din zahăr au tot 4 cal/gram😝

Deci nu vă așteptați să existe diferențe majore ca aport energetic între produsele sărate și cele dulci, din punct de vedere calorii nu contează dacă mâncăm făină sau zahăr😱🤯 Concluzia: produsele de ronțăit îngrașă la fel și singura soluție este să le consumăm rar, în cantitate mică😟 Pe unele ambalaje chiar e trecută porția corectă și, veți fi surprinși, ea este de numai 25-30g, nu toată punga😂😂”, a dezvăluit Mihaela Bilic pe pagina personală de socializare.

Revista Presei