Alimentele pe care trebuie să le consumi înainte de somn! Așa vei dormi cel mai bine și vei reuși să scazi enorm riscul de boli cronice

05 dec. 2020
Alimentele pe care trebuie să le consumi înainte de somn! Așa vei dormi cel mai bine și vei reuși să scazi enorm riscul de boli cronice

Un somn bun este incredibil de important pentru starea ta generală de sănătate. Îți poate reduce riscul de a dezvolta anumite boli cronice, îți poate menține creierul sănătos și îți poate stimula sistemul imunitar.

Există multe strategii pe care le poți utiliza pentru a avea un somn bun, inclusiv modificarea dietei. Iată cele mai bune alimente și băuturi pe care le poți consuma înainte de culcare pentru a îți îmbunătăți calitatea somnului:

1. Migdale:

Sunt un tip de nuci cu multe beneficii pentru sănătate.
O sursă excelentă de nutrienți, 28 de grame de nuci prăjite conțin 18% din necesarul zilnic de fosfor al unui adult.
Migdalele sunt, de asemenea, o sursă excelentă de magneziu. Consumul de cantități adecvate de magneziu poate contribui la îmbunătățirea calității somnului, în special pentru cei care au insomnie.

2. Curcanul:

Este bogat în proteine, curcanul prăjit furnizând aproape 8 grame de proteine ​​la 28 de grame. Proteinele sunt importante pentru menținerea mușchilor puternici și pentru reglarea poftei de mâncare.
Există dovezi care spun că un consum în cantități moderate de proteine ​​înainte de culcare este asociat cu o calitate mai bună a somnului, inclusiv mai puține treziri pe tot parcursul nopții.

3. Ceaiul de mușețel:

Ceaiul de mușețel este un ceai de plante popular care poate oferi sănătății o varietate de beneficii. Conține antioxidanți care reduc inflamația ce duce adesea la boli cronice, cum ar fi cancerul și bolile de inimă.
De asemenea, ceaiul de musetel contine apigenina. Acest antioxidant influențează anumiți receptori din creier, care pot promova somnolența și pot reduce insomnia.

4. Kiwi:

Kiwi este un fruct cu conținut scăzut de calorii și foarte hrănitor.

Un fruct conține doar 42 de calorii și o cantitate semnificativă de nutrienți, inclusiv 71% din necesarul zilnic de vitamina C.

Efectele fructului kiwi care favorizează somnul sunt uneori atribuite serotoninei. Serotonina este o substanță chimică a creierului care te ajută să îți reglezi ciclul de somn.

De asemenea, s-a sugerat că antioxidanții antiinflamatori din kiwi, cum ar fi vitamina C și carotenoizii, pot fi parțial responsabili pentru efectele lor care favorizează somnul.

5. Peștele gras:

Peștii grași, cum ar fi somonul, tonul, păstrăvul și macroul, sunt incredibil de sănătoși. Ceea îi face unici sunt cantitățile lor excepționale de vitamina D.

Combinația de acizi grași omega-3 și vitamina D a peștilor grași are potențialul de a spori calitatea somnului, deoarece s-a dovedit că ambii cresc producția de serotonină.