Lovitură neașteptată pentru Mirela Vaida! Simona Gherghe a surprins pe toată lumea

mirela vaida 2

Lovitură grea pentru Mirela Vaida. Dacă până acum s-a remarcat printr-un raiting fără precedent în cadrul emisiunii ”Acces Direct” de la Antena 1, odată cu întoarcerea Simonei Gherghe în televiziune, situația s-a schimbat radical.

Simona Gherghe s-a întors recent pe micile ecrane după perioada postnatală și a înregistrat un succes peste așteptările tuturor.

Astfel, dacă până acum Mirela Vaida era în centrul atenției, înregistrând audiențe record cu Vulpița și Viorel de la ”Ascces Direct”, acum, emisiunea ”Mireasa” a spulberat audiența în intervalul orar în care a fost difuzată, iar Simona Gherghe a fost realmente încântată de audienţe.

De asemenea, vedeta de la Antena 1 a mărturisit pentru Click! cum a fost reîntoarcerea ei în televiziune și cum au reacționat copiii odată ce mama lor a trebuit să se întoarcă la serviciu.

„Fiecare început vine cu emoţii. Dar îmi era foarte dor de profesia mea, de interacţiunea cu telespectatorii şi de starea aia de direct.

Cifrele demonstrează tot 

Şi sunt foarte bucuroasă că şi celor de acasă le-a fost dor de mine. O demonstrează şi cifrele.
Primele ediţii ale emisiunilor au fost lider detaşat de audienţă şi nu pot decât să le mulţumesc telespectatorilor pentru primirea pe care mi-au făcut-o”, a mărturisit Simona Gherghe. 

Legat de reacția copiilor, vedeta a povestit că s-a lăsat cu lacrimi, iar cei mici continuă să protesteze, însă în final au înțeles că mama lor trebuie să și lucreze.

„În prima zi la platou, am plecat dimineaţa de acasă şi m-am întors seara târziu. În noaptea aia, Vlad a plâns foarte mult şi am pus-o pe seama faptului că am fost departe de el atâtea ore, ceea ce nu s-a mai întâmplat până acum. Iar pe Ana am tot pregatit-o în legătură cu plecarea la muncă, dar încă protestează, chiar dacă a înţeles că mami trebuie să muncească, pentru că s-a terminat concediul.

Oricum, îmi petrec toată după-amiaza şi seara cu ei, aşa că sunt mulţumiţi”, a mai spus vedeta.

Reality show-ul ”Mireasa” a fost un adevărat succes”. La nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, a doua ediţie a noului sezon s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor. De asemenea, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat o audiență medie de 2 puncte de rating și 14.6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a ocupat poziţia secundă, cu o medie de 1.7 puncte de rating şi 12.1% cotă de piaţă.

Revista Presei