Superalimentul care-ți regenerează tot organismul. Este plin de Omega3 și se găsește ușor în comerț. Vă va ajuta mintea în primul rând

alimente-supermarket

Dacă până acum credeai că doar alimentele scumpe pot oferi organismului tău nutrienții esențiali, Mihaela Bilic spulberă acest mit. Nutriționistul prezintă unul dintre cele mai ieftine și sănătoase alimente. Oricine îl poate cumpăra.

Nutriționistul Mihaela Bilic a vorbit despre beneficiile pe care le oferă o simplă conservă de sardine. Deși sunt extrem de ieftine, sardinele sunt bogate în Omega 3, chiar mai mult decât somonul, un pește destul de scump.

De asemenea, potrivit nutriționistului, ele sunt bogate în proteine și sunt foarte ușor de digerat.

”Conserva de sardine

Este un produs “3 în 1” cu o valoare nutrițională uluitoare, pe cât de banal și accesibil ca preț este- un concentrat de calciu, fier și Omega 3. Peștii mici sunt la baza lanțului trofic, mănâncă alge și concentrează ca nimeni alții acizii grași Omega 3🤓

✅ Plus-uri:
-sardina este prin excelență un pește sălbatic, pe multe conserve e trecută și zona de pescuit
-are Omega 3 mai mult decât în somon și zero risc de contaminare cu mercur
-sursă de proteine complete de calitate înaltă, ușor de digerat și fără colagen
-dacă conserva e în sos tomat (mediu acid), crește absorția fierului💪🏻
-este un produs fiert, care se poate mânca cu tot cu oase- sursă de calciu mai eficientă ca orice supliment”, scrie Mihaela Bilic pe Instagram.

Ce cantitate putem consuma

Pentru cei care țin la silueta lor, ei trebuie să fie atenți la uleiul sau sosul tomat în care se află sardinele. Potrivit nutriționistului, uleiul trebuie neapărat scurs, iar în cazul sosului tomat, trebuie să fim atenți la etichetă și să alegem un sos fără amidon, zahăr sau agenți de îngroșare.

”‼️Minus-uri:
-dacă e în ulei (fie el și de măsline), scurgeți-o bine-fiecare lingură de ulei are 100 cal😳
-dacă e în sos tomat, atenție la ingrediente- să fie doar pește și roșii, fără agenți de îngroșare, amidon sau zahăr.
🆗 Porția corectă: 100g cu 170-190 cal și preț variabil de 3-8 lei. Ideal de combinat cu legume/salată pentru o masă de seară fără carbohidrați”, mai scrie nutriționistul.

Revista Presei