Cele 5 alimente minune care te scapă rapid de grăsimea abdominală: Include-le în dieta ta de zi cu zi și vei vedea diferiența în scurt timp

abdomen

Grasimea abdominală este o problemă sâcâitoare pentru multe femei. În exces, aceasta nu mai rămâne doar o problemă estetică ci devine una de sănătate. Multiple studii arată că anumite alimente și substanțe nutritive ajută la eliminarea grăsimii de pe abdomen.

Iată o listă cu alimente sănătoase care te vor ajuta în lupta cu grăsimea de pe abdomen, cât și câteva sfaturi despre cum să le introduci cu ușurință în dieta ta:

1. Avocado:

Acesta conține grăsimi sănătoase, fibre, antioxidanți și numeroase vitamine și minerale – inclusiv potasiu, un mineral care susține funcția inimii și, de asemenea, ajută la reglarea tensiunii arteriale acționând ca un diuretic natural, pentru a elimina excesul de sodiu și lichid a corpului.

Un studiu recent arată că acest fruct satisfăcător poate ajuta, de asemenea, la diminuarea grăsimii din zona abdomenului. În studiu, 111 adulți au fost împărțiți în două grupuri. Un grup a primit un avocado proaspăt zilnic, în timp ce al doilea grup a consumat același număr de calorii ca cei din primul grup, însă fără a consuma avocado. După trei luni, consumatorii de avocado au experimentat o reducere a grăsimii de pe abdomen, efect care nu a fost observat în grupul doi (fără avocado).

2. Nucile:

Un element esențial al unei diete sănătoase, oferă grăsimi sănătoase, în plus față de proteine ​​vegetale, conține antioxidanți, fibre și o gamă largă de vitamine și minerale. S-a dovedit că persoanele care au nuci incluse în dietele lor au măsurători mai mici ale taliei, un indicator al acumulării de grăsime în zona abdomenului.

3. Lintea:

Este unul dintre cele mai subestimate superalimente de pe planetă. Pe lângă faptul că este fără gluten, se găsește la prețuri accesibile și este incredibil de hrănitoare. Este plină de proteine, minerale esențiale, vitamine și antioxidanți și fibre.

Un studiu care a urmărit grăsimea abdominală în rândul adulților pe o perioadă de cinci ani a constatat că pentru fiecare creștere de 10 grame a fibrelor solubile consumate, rata acumulării de grăsime abdominală a scăzut cu 3,7%. O ceașcă de linte gătită oferă 14 grame de fibre.

4. Cereale integrale:

Cerealele integrale îți protejează sănătatea în mai multe moduri, inclusiv reducând grăsimea de pe abdomen. Cercetări care au implicat mai mult de 2.800 de participanți într-un un studiu numit Framingham Heart au constatat că aportul de cereale integrale a fost invers asociat atât cu grăsimea subcutanată, cât și cu cea viscerală, în timp ce mai multe cerealele rafinate, cum ar fi pâinea albă, orezul și pastele, au crescut grăsimea abdominală.

5. Somonul sălbatic:

Vitamina D este importantă pentru o serie de funcții, inclusiv imunitatea, reglarea densității osoase și sănătatea mintală. Cercetările arată, de asemenea, că un nivel scăzut de vitamina D din sânge este legat de o creștere atât a grăsimii corporale totale, cât și a grăsimii viscerale din abdomen la femei și a grăsimii viscerale la bărbați.

Citește și:

Revista Presei