Dieta daneză. Slăbești mult în timp record. Tu poți ține un astfel de regim?

slabit dieta

Probabil ai auzit rezultatele fiecăror diete în parte, însă dieta daneză este cu totul și cu totul specială. Cunoscută și sub numele de dieta care schimbă metabolismul, acest regim alimentar este unu extrem de strict și cu rezultate rapide.

Dacă vrei să încerci dieta daneză, va trebui să urmezi un set de reguli extrem de stricte. Fii sigură ca dacă respecți fiecare pas în parte, te vei bucura de silueta mult dorită, metabolismul tău va fi îmbunătățit, iar celulita va fi estompată.

Dieta daneză trebuie ținută timp de 13 zile, iar rezultatele îți vor întrece așteptările.

Iată cum arată meniul dietei daneze

Ziua 1:

Mic dejun:o ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr.

Prânz:2 ouă fierte,400 g de spanac fiert și 1 roșie.

Cină:200 g de carne de vită și 150 g de salată cu suc de lămâie și ulei de măsline.

Ziua 2:

Mic dejun:o ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr.

Prânz:250 g de șuncă și 1 cană de iaurt.

Cină:200 g de carne de vită și 150 g de salată cu suc de lămâie și ulei de măsline.

Ziua 3:

Mic dejun:1 ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr și 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz:2 ouă fierte tare,100 g șuncă slabă și 150 g de salată verde.

Cină:1 roșie,1 țelină fiartă și 1 fruct (opțiuni:mere,portocale sau pere).

Ziua 4:

Mic dejun:1 ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr și 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz:1 cană de iaurt natural și 200 ml de suc de portocale.

Cină:1 ou fiert tare,1 morcov ras,250 g de brânză.

Ziua 5:

Mic dejun:1 morcov ras.

Prânz:200 g de pește fiert,gătit cu unt și suc de lămâie.

Cină:250 g de carne de vită cu piure de țelină.

Ziua 6:

Mic dejun:1 ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr și 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz:2 ouă fierte tare și 1 morcov ras.

Cină:300 g de carne de pui și 150 g de salată cu suc de lămâie și ulei de măsline.

Ziua 7:

Mic dejun:1 ceașcă de ceai fără zahăr.

Masa de prânz:numai apă.

Cină:200 g de miel gătit la cuptor și 1 măr.

Ziua 8:

Mic dejun:1 ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr.

Prânz:2 ouă fierte,400 g de spanac fiert și 1 roșie.

Cină:200 g de carne de vită și 150 g de salată verde,cu suc de lămâie și ulei de măsline.

Ziua 9:

Mic dejun:1 ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr.

Prânz:250 g de șuncă și1 cană de iaurt natural.

Cină:250 g de carne de vită și 150 g de salată verde,cu suc de lămâie și ulei de măsline.

Ziua 10:

Mic dejun:1 ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr și 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz:2 ouă fierte tare,100 g de șuncă slabă și salată verde.

Cină:1 roșie,1 țelină fiartă și 1 fruct (opțiuni:mere,portocale sau pere).

Ziua 11:

Mic dejun:o1 ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr și 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz:1 cană de iaurt natural și 200 ml de suc de portocale.

Cină:1 ou fiert tare,1 morcov ras și 250 g de brânză.

Ziua 12:

Mic dejun:1 morcov ras.

Prânz:200 g de pește fiert,gătit cu unt și stropit cu suc de lămâie.

Cină:250 g de carne de vită cu piure de țelină.

Ziua 13:

Mic dejun:1 ceașcă de cafea cu 1 linguriță de zahăr și 1 felie de pâine prăjită albă.

Prânz:2 ouă fierte tare și 1 morcov ras.

Revista Presei