LIDL face schimbări majore. Toti clienții sunt vizati. Va fi valabil și în România

de: Ana Toma
16 apr. 2021
LIDL face schimbări majore. Toti clienții sunt vizati. Va fi valabil și în România

LIDL încearcă să depășească bine criza economică, făcând un pas important pentru toți clienții. Grupul german vine cu noi beneficii pentru clienți, care sunt de mare ajutor, mai ales în cazul situației în care ne aflăm.

În străinătate, această nouă metodă a fost pusă deja în practică, iar acum vine și rândul României. Astfel, de acum, clienții LIDL vor putea folosi case de marcat de tip self-checkout în 30 dintre magazinele din întrega țară.

30 de magazine LIDL vor avea case noi de marcat

Cele 30 de magazine LIDL repezintă din păcate puțin peste 10% din totalul unităţilor de pe plan local. Cu alte cuvinte, doar unii români se vor putea bucura de acest avantaj, scanându-și singuri produsele cumpărate.

Totuși, reprezentanții LIDL Românai speră ca noul proiect să se extindă în cât mai multe unități, în contextul în care interesul clienților crește. Mai mult de atât, acest tip de case sunt mai rapide dar și mai ușor de folosit și de asemenea, sunt și sigure.

”Case tip self-checkout am introdus în 30 de magazine şi vrem să extindem proiectul în cât mai multe unităţi. Vedem interes din partea clienţilor pentru că e mai uşor şi mai rapid să le folosească. Totodată, ele au câştigat popularitate din considerente de siguranţă“, spun reprezentanţii LIDL România.

Beneficiile noilor case de marcat self-checkout

Noile case de marcat self-checkout sunt deja prezente în marile magazine din România percum Auchan, Kaufland, Carrefour, dar și Mega Image, iar clienții se declară mulțumiți de eficiența acestora. Ele au apărut pe piață de aproape patru ani de zile, iar în Europa sunt cele mai folosite.

În acest mod, timpul de stat la coadă scade, dar și interacțiunea cu alte persoane. De asemenea, produsele sunt atinse doar de cel care le achiziționează și le scanează, scăzând în acest mod riscul de infectare, în conetxtul epidemiologic în care ne aflăm.

Proiectul inițiat de LIDL a luat naștere în toamna anului trecut, iar primele case instalate au fost în magazinele din Capitală. Totuși, anul acesta ar urma o extindere majoră, deci cel mai probabil, din ce în ce mai mulți clienți se vor bucura de noul proiect.

”Proiectul a început în noiembrie 2020, primele astfel de case fiind instalate în câteva magazine din Capitală. Continuăm şi anul acesta să extindem acest serviciu într-un număr mai mare de unităţi Lidl“, adaugă reprezentanţii grupului german.