Nu mai face aceste lucruri înainte de somn! Vei avea probleme mari. Specialiștii avertizează

insomnie probleme somn

Toți suntem obișnuiți ca înainte de culcare să avem diferite activități, însă care dintre acestea sunt periculoase pentru organismul nostru? Specialiștii trag un semnal de alarmă. Există trei lucruri pe care nu trebuie să le facem înainte de somn.

Primul lucru de care trebuie să ținem cont este utilizarea dispozitivelor digitale. Studiile arată că lumina emisă de ecranele dispozitivelor digitale împiedică creierul nostru să elibereze hormonul melatonină, care regleaza ciclul starilor de somn și veghe.

Astfel, dacă alegi să folosești tableta sau telefonul mobil înainte de somn, vei observa o dificultate în a adormi.

În cazul în care nu știai, efortul fizic poate cauza și el probleme la nivelul somnului. Specialiștii recomandă persoanelor care ies la alergat sau merg la sală cu câteva ore înainte de somn să facă o schimbare, deoarece temperatura corpului crește pe durata antrenamentului și ne împiedică să ne relaxăm înainte de odihnă.

Totuși, există o soluție pentru cei dornici de mișcare, și anume yoga. Spre deosebire de alergat sau fitness, acest tip de gimnastică ne ajută să ne distindem.

Fără alcool înainte de somn

Multe persoane optează pentru un pahar de vin înainte de somn, crezând că vor fi mai relaxați, însă realitatea este cu totul alta. Cercetătorii sugerează faptul că odată ce corpul metabolizează alcoolul consumat, acesta devine din ce în ce mai agitat.

În acest fel, treptat, corpul nostru va resimți o senzație continuă de agitație, iar somnul nu va fi unul atât de odihnitor pe cât trebuie.

Revista Presei