Cel mai sățios aliment. Este cel mai eficient în diete și topește kilogramele acumulate

de: Ana Toma
25 ian. 2021
Cel mai sățios aliment. Este cel mai eficient în diete și topește kilogramele acumulate
Sursă Foto: Mellody Farm

Dacă ai început o dietă de curând, acest aliment nu trebuie să lipsească din meniul tău zilnic. Puțini știu faptul că acesta este extrem de sățios și poate ”topi” practic kilogramele nedorite. Nutriționistul Mihaela Bilic a spus ce beneficii are.

Carnea la grătar este delicioasă, săracă în grăsimi, dar totuși suculentă. Fie că este vorba de carne de pui, vită, sau pește, se poate spune că odată ce carnea este preparată la grătar, devine un adevărat aliat în lupta împotriva kilogramelor în plus.

Carnea la grătar, soluția pentru o siluetă perfectă 

Nutriționistul Mihaela Bilic a vorbit despre importanța proteinelor în diete. Aceasta recomandă consumul cărnii la grătar, dat fiind faptul că acesta este cel mai sățios aliment.

De asemenea, potrivit nutriționistului, pe lângă sațietatea pe care o oferă organismului, carnea la grătar este mult mai eficientă decât alte alimente în ceea ce privește ”topirea” kilogramelor în plus.

”Nu există cură de slăbire fără carne la grătar. Nu există început de an fără o cură de slăbire. Şi nu există cură de slăbire fără carne la grătar, produsul cel mai săţios şi mai eficient când vine vorba de „topirea” kilogramelor în plus. Deci carne să fie!”, a scris medicul Mihaela Bilic, pe pagina de Facebook.

Ce spun medicii

Și medicii susțin afirmațiile nutriționistului. Carnea la grătar nu conține carbohidrați, așa că rămâne cea mai importantă sursă de proteine și nutrienți într-o dietă de slăbit.

De asemenea, atunci când este consumată corect, carnea la grătar vine cu o serie de beneficii uimitoare asupra organismului. Studiile au demonstrat că există o asociere directă între consumul de carne preparată pe grătar și anumite tipuri de cancer.

În același timp, cercetătorii au mai descoperit că în timpul în care carnea stă pe grătar, sunt eliberate substanțe cancerigene, care pot determina apariția cancerului.

Un alt lucru important de știut este faptul că toți, compușii cancerigeni incriminați se formează din cauza temperaturii crescute la care este preparată carnea, dar și din cauza scurgerii grăsimilor în timpul arderii.

Carnea la grătar sau carnea prăjită?

Dacă vă întrebați care este diferența dintre carnea prăjită și carnea preparată la grătar, vă puteți da singuri răspunsul. Carnea preparată în ulei devine mult mai bogată în grăsimi, deoarece preia toată grăsimea uleiului.

Spre deosebire de persoanele care consumă carne la grătar, cele care aleg să o prepare în ulei vor avea un risc crescut în fața obezității, hipertensiunii arteriale sau chiar a a accidentului vascular cerebral.

Acest lucru nu se întâmplă în cazul cărnii preparate la grătar, deci automat este cu mult mai sănătoasă, ca să nu mai vorbim de gustul mult mai intens, motiv pentru care multă lume preferă să prepare carnea pe grătar decât la cuptor sau în tigaie.